Pierwsza w Polsce aplikacja mobilna dla drużyny koszykarskiej

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

[tag=1752]MOSiR PBS Bank KHS Krosno[/tag] przygotował dla swoich fanów pierwszą w Polsce aplikację mobilną. Dzięki niej fani drużyny mogą na bieżąco śledzić wydarzenia z podkarpackiego klubu.

Drużyna MOSIR PBS Bank KHS Krosno mocno postawiła na marketing w sezonie 2013/2014. Dzięki dobrej komunikacji ze sponsorami i kibicami udało im się dwukrotnie poprawić frekwencję na trybunach podczas meczów w Krośnie w porównaniu do zeszłego sezonu.

- Razem z Zarządem Klubu postawiliśmy na promocję miasta Krosna i sponsorów z naszego regionu. Po Polsce jeździ zaprojektowany przez nas klubowy autokar, który promuje miasto sloganem Krosno - Miasto Szkła, Innowacji i Koszykówki - mówi Jakub Hajduk, dyrektor Just For Sport Marketing Sportowy, który jest odpowiedzialny za marketing w krośnieńskim klubie.

- W sezonie zasadniczym udało nam się zorganizować mecze dedykowane dla naszych sponsorów, z których korzyści czerpią zarówno sponsorzy jak i kibice. Sponsorzy mogą zareklamować swój produkt kibicom i w fajny sposób nawiązać komunikację z potencjalnymi klientami a także zintegrować swoich pracowników zapraszając ich na mecze dedykowane ich firmie. Kibice natomiast dzięki meczom dedykowanym mogą liczyć na dodatkowe atrakcje i konkursy z nagrodami. W tym sezonie w Krośnie kibice mogli wygrać między innymi tablety, telewizor, opony samochodowe oraz rower górski - kontynuuje Hajduk.

Pierwsza w Polsce aplikacja mobilna dla drużyny koszykarskiej
Pierwsza w Polsce aplikacja mobilna dla drużyny koszykarskiej

Strategicznym sponsorem klubu w sezonie 2013/2014 została firma Transition Technologies S.A., która oferuje innowacyjne rozwiązania technologiczne. - Spodobał nam się sposób komunikacji klubu ze sponsorami. Dużo dobrego słyszeliśmy też o kibicach w Krośnie, którzy z wielkim zaangażowaniem uczestniczyli w akcji "Białe Szaleństwo" podczas zeszłorocznych finałów ligi zorganizowanej na kształt akcji promocyjnych NBA. Chodziło o pokazanie wsparcia drużynie ubierając na mecze białe koszulki - mówi dyrektor Transition Technologies S.A. Arkadiusz Piłat.

- Po krótkich rozmowach z marketingiem klubu zdecydowaliśmy się na współpracę i udało nam się zarazić krośnieńskich fanów naszymi rozwiązaniami technologicznymi. Najpierw przy współpracy z Just For Sport powstała oficjalna strona klubu, a w tym tygodniu uruchomiliśmy pierwszą w Polsce aplikację mobilną drużyny koszykarskiej  - podsumowuje sponsor krośnieńskiej drużyny.

Aplikacja Krośnieńskiego Klubu Koszykówki na razie jest możliwa do ściągnięcia tylko na telefony iPhone. Już wkrótce również użytkownicy telefonów komórkowych obsługiwanych przez inne systemy będą mogli cieszyć się tą aplikacją. Jeśli jesteście zainteresowani jak wygląda pierwsza w Polsce aplikacja mobilna drużyny koszykarskiej możecie przekonać się o tym sami.

Źródło artykułu: