MKS Dąbrowa Górnicza podpatruje Europę
W Barcelonie trwają warsztaty marketingowe połączone z losowaniem grup Euroligi w sezonie 2014/15. Uczestniczy w nich przedstawiciel beniaminka TBL - rzecznik prasowy MKSu Dąbrowa Górnicza.
W elitarnym gronie przedstawicieli klubów Euroligi znalazł się również rzecznik MKS-u. - Pragniemy w naszych działaniach marketingowych iść śladami europejskiej czołówki - mówi Damian Juszczyk, który zbiera cenne doświadczenie. - Największe wrażenie wywarła na mnie prezentacja Didaca Lee, członka zarządu FC Barcelona, na temat komunikacji z kibicami za pośrednictwem mediów społecznościowych. Jestem przekonany, że wskazówki, które nam przekazał, wykorzystamy w pracy, z korzyścią dla klubu i przede wszystkim dla samych fanów - dodaje.
Juszczyk to nie jedyny przedstawiciel Tauron Basket Ligi podczas European Basketball Marketing Summit. W Barcelonie jest np. również przedstawiciel Energi Czarnych Słupsk. Jak doszło do tego, że Dąbrowa Górnicza ma swojego reprezentanta na warsztatach?
- Jestem absolwentem międzynarodowych studiów Zarządzania i Marketingu w Sporcie, organizowanych przez Euroligę, ukończyłem je w zeszłym roku. Pozwoliły one nie tylko zdobyć bezcenną wiedzę, ale też nawiązać kontakty - m.in. właśnie z przedstawicielami Euroligi - z których teraz korzystam - tłumaczy Juszczyk.
W czwartek w Barcelonie odbędzie się losowanie grup Euroligi i par pierwszej rundy eliminacji rozgrywek. - Na razie nasza obecność wśród elity jest czysto kurtuazyjna, trzymamy kciuki za korzystne losowanie dla polskich drużyn. Gdybyśmy w przyszłości doczekali się występów MKS-una europejskich parkietach, byłoby to spełnienie marzeń - dodaje rzecznik dąbrowskiego klubu.