Polska - Holandia. Mecz w TVP1 zrobił swoje. W szczytowym momencie spotkanie oglądało ponad milion osób
Średnio około 775 tysięcy kibiców oglądało spotkanie Polski z Holandią w ramach eliminacji do MŚ. W szczytowym momencie ta liczba wzrosła nawet do ponad miliona osób. To jest "pięć minut" koszykówki, które należy w odpowiedni sposób wykorzystać.Dobra dyspozycja reprezentacji Polski w kwalifikacjach do mistrzostw świata sprawiła, że koszykówką zainteresowała się TVP.
Mecz Polski z Holandią transmitowany był nie tylko na antenie TVP Sport, ale też w "Jedynce". Ostatnia tego typu sytuacja miała miejsce kilkanaście lat temu.
ZOBACZ WIDEO: Witold Bańka: Program "Team100" zwiększy szanse Polski na medale olimpijskie
Zobacz także: 50. mecz A.J. Slaughtera w reprezentacji. Koszykarz marzy o grze z Polską na igrzyskach olimpijskich
To znacząco wpłynęło na wyniki oglądalności. Średnio około 775 tysięcy kibiców obserwowało poniedziałkowe spotkanie (601 tys. na TVP1 i 173 tys. na TVP Sport). W szczytowym momencie (20:37) ta liczba wzrosła nawet do ponad miliona osób (894 tys. TVP1 i 286 tys. TVP Sport).
Ciekawostką jest fakt, że studio przed meczem oglądało ponad 1,2 mln osób. Prowadził je Robert El Gendy, a w rolę ekspertów wcielili się koszykarze: Robert Skibniewski, Filip Dylewicz i Krzysztof Szubarga.
Nie da się ukryć, że jest to "pięć minut" koszykówki, które należy w odpowiedni sposób wykorzystać. Prezes Radosław Piesiewicz ma już pewne pomysły, które w najbliższym czasie zamierza przedstawić. Kwestia realizacja będzie zależna od negocjacji umów sponsorskich. Chętnych na współpracę z PZKosz nie brakuje po awansie do MŚ. Pierwszeństwo mają jednak partnerzy, którzy byli z koszykówką w trudnych momentach.
- Sponsorzy pukali już przed meczem z Chorwacją, teraz pewnie zapukają jeszcze mocniej, ale my szanujemy tych partnerów, którzy są z nami od dłuższego czasu. Trzeba działać z rozwagą i długofalowo - mówił nam ostatnio szef PZKosz.
Zobacz także: Koszykarze reprezentacji Polski marzą o grze z USA w MŚ. Aaron Cel: Kobe, skup się
-
TonySkull Nowa Sól Zgłoś komentarz
by odnosili tego typu sukcesy to koszykówka była by zaraz za Piłką nożną pod względem popularności . Ale trzeba coś ugrywać regularnie jeździć na Meu. i Mś. Olimpiada. Koszykówka ma potencjał marketingowy -
Henryk Zgłoś komentarz
tylko na zajmowanie się piłką nożną i przysłowiową grą "w dwa ognie". -
kia Zgłoś komentarz
to sie otwiera pol godziny tak przeladowana reklamami filmikami i fotkami -
Gabriel G Zgłoś komentarz
z tą informacją to już muszą zdecydować tęgie głowy w PZKosz. Ale jest o czym myśleć.