Na wstępie chcielibyśmy podziękować naszym sponsorom i partnerom, którzy czynnie wspierali tegoroczną edycję Rajdu św. Krzysztofa: organizacji MIVA Polska, Instytutowi Transportu Samochodowego, firmie NGK, producentowi świec zapłonowych, firmom: Auto Części Gogolewscy, Sanimax, Polimetal, Montek, Hatek, PTH Gepard, Zurfam, PC Help, Żelazo, Uni-net, JC&M, fundacji "Kierowca Bezpieczny", Auto-Serwis Bulkowski, Media Print, Starfax, akcji Stop Pijanym Kierowcom, a także władzom miasta Pułtuska, Domowi Polonii w Pułtusku, Pułtuskiemu Klubowi 4×4 i ATV, dealerowi Opla i Chevroleta Towarowa 33 i naszym patronom medialnym, portalom rajdy.hoga.pl i SportoweFakty.pl oraz Tygodnikowi Pułtuskiemu. Ogromne podziękowania należą się także sędziom, członkom ZSS, komisji obliczeń, przedstawicielom Automobilklubu Tomaszowskiego oraz wszystkim, których wytężona praca przyczyniła się do zorganizowania XIV Rajdu św. Krzysztofa w obecnej formie.
Ostatecznie zwycięzcami w klasyfikacji generalnej XIV Rajdu św. Krzysztofa, a także w klasie 5 zostali Michał Żelazo z pilotem Krzysztofem Sawickim, jadący Mitsubishi Lancerem Evo IX. Gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów! Podium w klasyfikacji generalnej i w klasie 5 dopełniły załogi Subaru, Krzysztof Szymański i Jarosław Latosek w Legacy oraz Paweł Tomaszek z Marcinem Dereckim w Imprezie GT. Tuż za podium w "generalce" i w klasie 5 uplasowała się załoga Roman Urban/Jerzy Szcząchor również w Subaru Legacy. Zaraz za tercetem aut spod znaczka Subaru rajd ukończyli Paweł Latos z Bartoszem Kotalewiczem w Nissanie Sunny, zwyciężając równocześnie w klasie 3. Podium klasy 3 uzupełniły załogi Marcin Petrus/Magdalena Kupiec w Hondzie Civic i duet Szlanta/Szlanta w Citroenie Saxo.
W czołowej dziesiątce znalazła się także pierwsza trójka klasy 2, odpowiednio: Maciej Matysiak i Inez Adamska w Fiacie SC, Patryk Osowiecki z Maciejem Wroną w Suzuki Swift i Robert Topolski, pilotowany przez Jakuba Machnikowskiego w Subaru Justy. W klasie 4 zwyciężyli Łukasz Lewandowski i Marcin Cynderski w Oplu Astrze, wyprzedzając duet Agnieszka Owczarczyk/Leszek Owczarczyk w Oplu Astrze i załogę Jakub Olszewski/Remigiusz Bloch w Nissanie Sunny. Pierwsze miejsce w klasie 1 zajęli natomiast Cezary Bielicki i Bartłomiej Pawlik w Fiacie CC, pokonując dwie załogi popularnych "maluchów", duet Michał Szala/Piotr Łuczak i Mirosława Jandułę z pilotem Jakubem Nowakiem. W klasie Gość zwyciężyli Przemysław Makaro i Mariusz Garbacki w Daewoo Lanosie przed Bartoszem Lepianką, pilotowanym przez Łukasza Hołubowicza w Fiacie SC. Niemałą nowością XIV Rajdu św. Krzysztofa była także klasa Super Gość, przeznaczona dla samochodów terenowych. Zwyciężyła w niej załoga Andrzej Karłowicz/Tomasz Karłowicz, jadąca ARO 243. Co ciekawe drugie miejsce w klasie Super Gość zajął duet Dariusz Zaręba/Rafał Zaręba w Suzuki Samurai, a trzecie Rafał Zaręba z pilotem Dariuszem Zarębą w Suzuki Vitara. Gratulujemy!
XIV edycja Rajdu św. Krzysztofa, w przeciwieństwie do jego ubiegłorocznej odsłony, nie stała już pod znakiem rewolucyjnych zmian. Nie przeszkodziło nam to jednak we wprowadzeniu kilku nowinek i udoskonaleń w stosunku do XIII Rajdu św. Krzysztofa. Mamy nadzieję, iż wymagające, szutrowe próby, efektowny odcinek, rozegrany na pułtuskim rynku, numery startowe wzorowane na tych z Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, czy wprowadzenie wyników online pozwoliły zawodnikom choć przez chwilę poczuć się jak na rajdzie wyższej, niż Konkursowa Jazda Samochodem, rangi. Mamy więc nadzieję, iż obecna forma rozgrywania Rajdu św. Krzysztofa przypadła do gustu rajdowym załogom, a także kibicom i zjawią się oni równie licznie na odcinkach przyszłorocznego, XV Rajdu św. Krzysztofa, na który już teraz serdecznie zapraszamy! ! Zachęcamy również do odwiedzania oficjalnej strony rajdu, dostępnej pod adresem www.rajdswkrzysztofa.pl