Mundial 2018. Tabloid uderza w reprezentantów. "Lepiej grali w reklamach niż na boisku"

Newspix / LUKASZ GROCHALA/CYFRASPORT  / Na zdjęciu: Adam Nawałka dyskutuje z Robertem Lewandowskim
Newspix / LUKASZ GROCHALA/CYFRASPORT / Na zdjęciu: Adam Nawałka dyskutuje z Robertem Lewandowskim

Trwa nagonka na reprezentantów Polski po koszmarnych występach w meczach z Senegalem (1:2) oraz Kolumbią (0:3). "Lepiej grali w reklamach niż na boisku" - grzmi "Super Express".

"Na mistrzostwach świata w Rosji polscy piłkarze zawalili co się dało pod względem sportowym, za to błyszczeli na rynku reklamowym. Zarobili od kilkuset tysięcy do kilku milionów złotych" - pisze tabloid w swoim najnowszym artykule. I wylicza, ile zarobiły gwiazdy reprezentacji Polski oraz sam Adam Nawałka.

Najwięcej rzecz jasna trafiło do kieszeni Roberta Lewandowskiego. "Super Express" podaje, że kapitan reprezentacji Polski za jedną kampanię reklamową dostaje przynajmniej milion złotych. Od takiej kwoty zaczyna negocjacje, a obecnie możemy zobaczyć go w reklamach Huawei, Gillette, Head&Shoulders i Oshee.

Drugi pod względem zarobków jest Jakub Błaszczykowski. Były kapitan kadry kasuje od 400 tys. złotych za jedną kampanię, a wystąpił w reklamówkach Lotosu, Play, Lay's czy Pepsi. Selekcjoner może liczyć na przynajmniej 250 tys. złotych, a Nawałkę możemy zobaczyć w reklamach takich marek jak: Warka, Berlinki, Leroy Merlin, 4Move, Samsung, Play, Fakro.

W 2017 roku Lewandowski miał zarobić na kontraktach reklamowych 10 mln złotych.

Tyle dostają za jedną kampanię reklamową (wg "Super Express"):

Robert Lewandowski - od 1 mln zł (reklamuje: Huawei, Gillette, Head&Shoulders, Oshee);

Adam Nawałka - od 250 tys. zł (Warka, Berlinki, Leroy Merlin, 4Move, Samsung, Play, Fakro);

Jakub Błaszczykowski - od 400 tys. zł (Lotos, Play, Lay’s, Pepsi);

Kamil Grosicki - od 200 tys. zł (Manta, Turbo Grosik, Venol, Żabka);

Kamil Glik - od 300 tys. zł (Rexona, Blachotrapez).

ZOBACZ WIDEO Mundial 2018. Polska - Kolumbia. Gmoch wskazał element, który zawiódł u reprezentantów

Komentarze (26)
avatar
Asser
26.06.2018
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Zauważyłem pewną zależność: Małysz- spadek formy i wyników po reklamach, Kowalczyk- spadek w wynikach sportowych po reklamach, siatkówka męska- przegrywanie meczy prawie z każdym po reklamach, Czytaj całość
avatar
Mateusz Niemirski
26.06.2018
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
14 byli w Warszawie Lewy dzien reklam 800 tysięcy, Błaszczu 300 tysięcy, Milil i Grosik najnowsza reklama turbo grosik z żabki ale pewnie po jakieś 200 tysięcy wzieli i dziwić się że że słabo g Czytaj całość
avatar
Roman Kodymowski
26.06.2018
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Przyczyna główna blamażu na tegorocznym mundialu: reklamy, udział reprezentantów w reklamach. Reklamy zabiły tak samo naszych dzisiejszych piłkarzy, tak jak zabiły reprezentację Engela. Widmo " Czytaj całość
koloseum345
26.06.2018
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
to po co im grać oszukali prawdziwych kibiców szkoda mi tych ludzi którzy byli za reprezentacją a ta wypiela się na nich 
avatar
Marian Nowak
26.06.2018
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Przecież oni są tak perfekcyjni, że trening mogli zamienić na występy w reklamach