WP SportoweFakty.wp.pl – wiadomości sportowe, relacje live, wyniki meczów

Kokpit Kibice
Zobacz drużynę
  • Zobacz drużynę
  • Grupa A
  • Grupa B
  • Grupa C
  • Grupa D
  • Grupa E
  • Grupa F
  • Grupa G
  • Grupa H

Mundial 2018. Tabloid uderza w reprezentantów. "Lepiej grali w reklamach niż na boisku"

Trwa nagonka na reprezentantów Polski po koszmarnych występach w meczach z Senegalem (1:2) oraz Kolumbią (0:3). "Lepiej grali w reklamach niż na boisku" - grzmi "Super Express".
Bartosz Zimkowski
Bartosz Zimkowski
Newspix / LUKASZ GROCHALA/CYFRASPORT / Na zdjęciu: Adam Nawałka dyskutuje z Robertem Lewandowskim

"Na mistrzostwach świata w Rosji polscy piłkarze zawalili co się dało pod względem sportowym, za to błyszczeli na rynku reklamowym. Zarobili od kilkuset tysięcy do kilku milionów złotych" - pisze tabloid w swoim najnowszym artykule. I wylicza, ile zarobiły gwiazdy reprezentacji Polski oraz sam Adam Nawałka.

Najwięcej rzecz jasna trafiło do kieszeni Roberta Lewandowskiego. "Super Express" podaje, że kapitan reprezentacji Polski za jedną kampanię reklamową dostaje przynajmniej milion złotych. Od takiej kwoty zaczyna negocjacje, a obecnie możemy zobaczyć go w reklamach Huawei, Gillette, Head&Shoulders i Oshee. 

Drugi pod względem zarobków jest Jakub Błaszczykowski. Były kapitan kadry kasuje od 400 tys. złotych za jedną kampanię, a wystąpił w reklamówkach Lotosu, Play, Lay's czy Pepsi. Selekcjoner może liczyć na przynajmniej 250 tys. złotych, a Nawałkę możemy zobaczyć w reklamach takich marek jak: Warka, Berlinki, Leroy Merlin, 4Move, Samsung, Play, Fakro.

W 2017 roku Lewandowski miał zarobić na kontraktach reklamowych 10 mln złotych.

Tyle dostają za jedną kampanię reklamową (wg "Super Express"):

Robert Lewandowski - od 1 mln zł (reklamuje: Huawei, Gillette, Head&Shoulders, Oshee); 

Adam Nawałka - od 250 tys. zł (Warka, Berlinki, Leroy Merlin, 4Move, Samsung, Play, Fakro);

Jakub Błaszczykowski - od 400 tys. zł (Lotos, Play, Lay’s, Pepsi);

Kamil Grosicki - od 200 tys. zł (Manta, Turbo Grosik, Venol, Żabka); 

Kamil Glik - od 300 tys. zł (Rexona, Blachotrapez).

ZOBACZ WIDEO Mundial 2018. Polska - Kolumbia. Gmoch wskazał element, który zawiódł u reprezentantów

Czy piłkarze i selekcjoner zbyt mocno skupili się na reklamach zamiast na grze?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Piłkę Nożną na Facebooku
Zgłoś błąd
Super Express

Komentarze (13):

[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Dowiedz się jak umieszczać linki od tagów, pogrubiać tekst, itp.
  • Asser 0
    Zauważyłem pewną zależność: Małysz- spadek formy i wyników po reklamach, Kowalczyk- spadek w wynikach sportowych po reklamach, siatkówka męska- przegrywanie meczy prawie z każdym po reklamach, Kurek- nie wrócił nigdy do formy jak zaczoł grać w reklamach, no i piłka nożna to samo. PRZYPADEK? sprawdzcie jak nie wierzycie
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • Mateusz Niemirski 0
    14 byli w Warszawie Lewy dzien reklam 800 tysięcy, Błaszczu 300 tysięcy, Milil i Grosik najnowsza reklama turbo grosik z żabki ale pewnie po jakieś 200 tysięcy wzieli i dziwić się że że słabo grali a nawałka i Boniek tez więc pora wrócić gdzie nasze miejsce czy 5 dzisiątka w rankingu Fifa :)
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • Roman Kodymowski 0
    Przyczyna główna blamażu na tegorocznym mundialu: reklamy, udział reprezentantów w reklamach. Reklamy zabiły tak samo naszych dzisiejszych piłkarzy, tak jak zabiły reprezentację Engela. Widmo "Krystyny z gazowni" krąży od lat po reprezentacji i ją zżera od środka. Wielka kasa - zero ambicji. Małe serca do walki - wielki szmal z reklam. Rozwiązanie: zakazać reprezentantom Polski grać w reklamach w czasie gdy są w reprezentacji. Wchodzisz w reklamy, wypadasz z drużyny, niezależnie od tego czy jesteś gwiazdą czy tylko rezerwowym. To powinno pomóc skupić się reprezentantom na meczach, na wkładaniu serca w walkę na boisku dla Polski, a nie na liczeniu ile to dany kopacz zarobi i przywiezie na koncie. Wielkie serce do walki - wielka duma z bycia reprezentantem Polski = sukcesy na boisku. Oczywiście pomijam tutaj fakt, że trzeba trenować i doskonalić się, bo sam zakaz udziału w reklamach nie pomoże, jeśli za nim nie pójdzie odpowiednie przygotowanie drużyny na wielką imprezę. Piękne, nażelowane i wolne od łupieżu włosy ze ślicznymi piorunami nie zbudują serca do walki.
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
Pokaż więcej komentarzy (10)
Pokaż więcej komentarzy (13)
Pokaż więcej komentarzy (13)
Pokaż więcej komentarzy (13)
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×