Mistrzostwa świata 2018 dobiegły końca. Przez miesiąc cały świat emocjonował się tym, co działo się na rosyjskich stadionach. Niestety, polscy kibice nie mieli zbyt wiele powodów do radości, bo Biało-Czerwoni wrócili do domów po trzech meczach. Świętują z kolei Francuzi, którzy w finale pokonali Chorwację 4:2 i drugi raz w historii zdobyli Puchar Świata.
Powodów do narzekań nie mają szefowie Telewizji Polskiej. Wykupienie praw do wszystkich meczów mundialu okazało się strzałem w dziesiątkę. Prezes Jacek Kurski niedawno chwalił się wpływami (szczegóły TUTAJ). Regularnie też chwalił się wynikami oglądalności.
Mamy najnowsze dane po finale Francja - Chorwacja. Okazuje się, że wielu Polaków poświęciło popołudnie, by obejrzeć najważniejszy mecz piłkarski czterolecia.
Ostatni tweet o prawdziwej oglądalności Mundialu 2018.
— Jacek Kurski PL (@KurskiPL) 15 lipca 2018
15.07 g. 17, finał MŚ: Francja-Chorwacja, obie anteny łącznie śr. 10,923 mln; pik 12,602 mln w ost. min. TVP1 śr 9,516 mln; pik 11,107 mln. TVP Sport śr 1,406 mln, pik 1,499 mln. Dziękuję widzom TVP, że znów jesteśmy razem. pic.twitter.com/kOrZRIa5JE
Telewizja Polska przy okazji MŚ 2018 relacjonowała wszystkie mecze, a kibice codziennie mogli oglądać wielogodzinne studio z ekspertami. Ludzie odpowiedzialni za sport w TVP często byli chwaleni za sposób pokazywania mundialu.
ZOBACZ WIDEO Mundial w Katarze wyznaczy nowe trendy?
A na polsz macie i komuchOTVN pokazują 24h jak szukają pytona