Od blisko roku platforma streamingowa Spotify jest jednym ze sponsorów FC Barcelony. Logo pojawiło się na koszulkach, a stadion Katalończyków nazywa się obecnie Spotify Camp Nou.
W ramach współpracy podczas pierwszego w tym sezonie ligowego El Clasico na koszulkach graczy FC Barcelony pojawiło się logo rapera Drake'a.
W trakcie meczów na banerach reklamowych promowani są różni artyści. W trakcie niedzielnego spotkania z Cadiz CF pojawił się tam polski akcent.
ZOBACZ WIDEO: Powrót do Ekstraklasy? "Kilka klubów odetchnęło z ulgą"
Kibice oglądający to spotkanie w Polsce mogli zobaczyć na banerze Sarę James. To młoda artystka, która zwyciężyła w czwartej edycji programu "The Voice Kids".
Była ponadto druga na Eurowizji Juniora 2021, a w poprzednim roku dotarła aż do finału amerykańskiej edycji "Mam Talent". Wcześniej promowano ją m.in. na nowojorskim Times Square (zdjęcie poniżej).
Odnotujmy, że FC Barcelona pokonała Cadiz CF 2:0, a drugą bramkę strzelił Robert Lewandowski. Tym samym Katalończycy utrzymali osiem punktów przewagi nad Realem Madryt.
Czytaj także:
- Znów wypominają to Lewandowskiemu. "Nie może zawieść"
- "Przyjdzie taki czas". Boniek zdradził, czego oczekuje od Sousy
Kibicuj "Lewemu" i FC Barcelonie na Eleven Sports w Pilocie WP (link sponsorowany)