W Barcelonie szukają sposobu, aby przyciągnąć kibiców. Taki plan ma klub

PAP/EPA / Toni Albir / Na zdjęciu: Robert Lewandowski i Loic Bade
PAP/EPA / Toni Albir / Na zdjęciu: Robert Lewandowski i Loic Bade

FC Barcelona ma problem. Klub z konieczności najbliższych kilkanaście miesięcy spędzi poza Camp Nou, a na domiar złego sprzedaż karnetów nie idzie po myśli Katalończyków. Z tego powodu postanowiono działać, aby przyciągnąć kibiców.

W tym artykule dowiesz się o:

Do końca 2024 roku ma trwać przebudowa stadionu Spotify Camp Nou. Kapitalny remont już ruszył, a FC Barcelona - z konieczności - musiała zdecydować się na tymczasową wyprowadzkę.

Docelowo domowy obiekt Katalończyków ma pomieścić nawet 105 tys. kibiców. Póki co Barca rozgrywać będzie swoje mecze na znacznie mniejszym Stadionie Olimpijskim - arenie zmagań igrzysk w 1992 roku.

Sprzedaż karnetów na sezon 2023/2024 okazała się niewypałem. Stałe wejściówki kupiło tylko 17 tys. kibiców, co uznano za wynik poniżej oczekiwań.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: pękniesz ze śmiechu. To najgorszy rzut karny w historii?

Jak poinformowało "Mundo Deportivo", klub postanowił wprowadzić rozwiązania mające na celu przyciągnięcie na trybuny szczególnie młodych kibiców.

Z tego powodu uruchomiono inicjatywę "Ticket Jove", w ramach której sprzedawane będą bilety dla kibiców do 30. roku życia. Promocja dotyczy meczów fazy grupowej Ligi Mistrzów oraz pięciu pierwszych spotkań w lidze hiszpańskiej.

Wejściówki mają kosztować 20 i 25 euro. Przypomnijmy, że pierwszy mecz domowy Katalończycy rozegrają 20 sierpnia o godz. 19:30. Zmierzą się wtedy z Cadiz CF. Drugi sezon w barwach Barcelony rozegra Robert Lewandowski.

Czytaj także:
Legenda odchodzi z Olympique Marsylia. Piłkarz zalał się łzami
Klopp o objęciu reprezentacji. "Byłby to wielki honor, jest tylko jeden problem"

Źródło artykułu: WP SportoweFakty