Piłkarski sezon rozkręcił się na dobre. Niebawem będziemy na jego półmetku, natomiast obecnie w Hiszpanii trwa 11. kolejka. Właśnie w niej doszło do El Clasico. Na spotkanie z Realem Madryt FC Barcelona przygotowała specjalne koszulki.
Wszystko po to, by uczcić legendarną grupę muzyczną The Rolling Stones. Z tego powodu Barca zastąpiła reklamę głównego sponsora - Spotify logotypem wyżej wspomnianego zespołu rockowego.
Symbolem The Rolling Stones są usta z wystającym językiem. A z uwagi na ich nowy album pt. "Hackney Diamonds", Blaugrana zajęła się jego promocją. W takich samych koszulkach wystąpi także żeńska drużyna Barcelony.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: akcja-marzenie! Mbappe dostał brawa od kolegi
Od początku spotkania mistrza i wicemistrza Hiszpanii realizator transmisji kilkukrotnie pokazał członków legendarnego zespołu, którzy pojawili się na trybunach. Mick Jagger, Bill Wyman i Ronnie Wood zaszczycili swoją obecnością na Estadi Olimpic Lluis Companys w Barcelonie.
Po pierwszej połowie El Clasico powody do zadowolenia mają kibice gospodarzy. Barcelona prowadzi 1:0 od 6. minuty, kiedy to wynik meczu otworzył Ilkay Gundogan.
Wciąż na swoją szansę czeka Robert Lewandowski, który jeszcze nie podniósł się z ławki rezerwowych. Transmisja z tego spotkania dostępna w Pilocie WP, z kolei relacja tekstowa na WP SportoweFakty.
Przeczytaj także:
Tak Lewandowska ubrała się na El Clasico. I jeszcze to zdjęcie córek