Koniec Ligue 1 Uber Eats. Topowa liga zmienia sponsora

Getty Images / Jean Catuffe / Na zdjęciu: Kylian Mbappe
Getty Images / Jean Catuffe / Na zdjęciu: Kylian Mbappe

Liga francuska zakończyła trwającą pięć lat współpracę z firmą Uber Eats. Nowym sponsorem zostanie popularna sieć fastfoodowa.

W tym artykule dowiesz się o:

[tag=10730]

Ligue 1[/tag] ogłosiło zawarcie kontraktu z siecią restauracji McDonald's. Popularny fast food zostanie nowym sponsorem tytularnym ligi, a jej nazwa zmieni się na Ligue 1 McDonald's już 1 lipca tego roku.

Do tej pory partnerem rozgrywek była firma Uber Eats. Ich współpraca trwała pięć lat i przynosiła francuskiej lidze nawet 17 milionów euro rocznie. Uber Eats nie zdecydowało się jednak na przedłużenie umowy, bo liga chciała podnieść stawkę. Umowę z McDonald's zawarto na trzy lata. "L'Equipe" podaje, że sieć restauracji znacznie przebije ofertę poprzedniego sponsora i będzie płaciła lidze aż 30 milionów euro za sezon.

Na stronie internetowej francuskiej ligi czytamy w oświadczeniu, że McDonald's ma na terenie Francji aż 1560 restauracji i według federacji pomoże tym samym rozgrywkom jeszcze bardziej zbliżyć się do fanów. Z kolei prezes sieci restauracji podkreśla, że jego firma jest także zaangażowana we wsparcie ponad 400 amatorskich klubów piłkarskich we Francji.

ZOBACZ WIDEO: Czy Lewandowski może zrezygnować z kadry? Piotr Koźmiński rozwiał wątpliwości

- To ważne porozumienie oznaczające połączenie dwóch popularnych światów, które dla wielu kibiców są nierozłączne - powiedział Vincent Labrune.

Liga francuska należy do pięciu najlepszych w rankingu UEFA. W rozgrywkach prowadzi obecnie klub Paris Saint-Germain, mając aż 12 punktów przewagi nad drugim w tabeli Brestem.

Czytaj także:
Popis Mbappe i PSG. Chwilowe zaćmienie nie przeszkodziło
Media: przełom ws. przyszłości Kyliana Mbappe. Piłkarz dogadany z nowym klubem

Komentarze (0)