Jeden poszedł na grzyby, drugi jeździł na rowerze. Tak kadrowicze promują Polskę

Getty Images / Foto Olimpik/NurPhoto / Na zdjęciu: reprezentanci Polski
Getty Images / Foto Olimpik/NurPhoto / Na zdjęciu: reprezentanci Polski

PZPN kontynuuje współpracę z Polską Organizacją Turystyczną (POT). W akcje promocyjne zaangażowali się między innymi Bartosz Bereszyński i Marcin Bułka.

Polska Organizacja Turystyczna korzystała już z wizerunków reprezentantów kraju przy okazji mistrzostw świata w Katarze. Organizacja podległa ministrowi sportu i turystyki Sławomirowi Nitrasowi ma umowę z PZPN na świadczenia, która jest warta około miliona złotych.

W założeniu obie strony mają promować Polskę podczas meczów Ligi Narodów UEFA, cieszących się dużym zainteresowaniem wśród kibiców. Specjalny film promocyjny ma zostać wyemitowany w trakcie spotkania z Portugalią na PGE Narodowym (12 października).

Na potrzeby spotu reklamowego Bartosz Bereszyński jeździł na rowerze na kładce pieszo-rowerowej w Warszawie, zaś Marcin Bułka zbierał grzyby w lesie. Jak podał portal sport.pl, na krótkich filmach POT w mediach społecznościowych pojawią się również Jakub Moder i Karol Świderski.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Messi i spółka świętowali. Mieli ku temu ważny powód

Sekretarz generalny PZPN przyznał, że kadrowicze obecni na zgrupowaniu są otwarci na tego rodzaju aktywności. W pierwszej kolejności wybrano piłkarzy występujących na co dzień w ligach zagranicznych.

- Mamy rzeszę partnerów i sponsorów, którzy wykorzystują wizerunek piłkarzy, dlatego musimy podchodzić racjonalnie do ich wykorzystania. Zawsze na ten temat dyskutujemy, przedstawiamy możliwą listę graczy i wybieramy. Ci wspomniani są obyci w świecie, wiele widzieli, są elokwentni, doskonale się do tego zadania nadają, ale nie było żadnego konkretnego klucza ich wyboru - mówił Łukasz Wachowski.

Źródło artykułu: WP SportoweFakty