Problem Wisły Kraków ze sponsorem

Strategicznym sponsorem Wisły Kraków w rundzie jesiennej była firma Bet-at-home. Jej reklamy widniały na koszulkach, stadionie i stronie internetowej. Po wprowadzeniu ustawy hazardowej reklamy zniknęły już z witryny klubu.

Rafał Malinowski
Rafał Malinowski

- Banery zostały usunięte tymczasowo za naszą wiedzą i zgodą - powiedział na łamach Gazety Wyborczej Claus Retschitzegger z Bet-at-home. Piłkarskie kluby będą musiały teraz coś zrobić, by obejść ten przepis. Podobne problemy mają m.in. Lech Poznań i Ruch Chorzów.

Firma Bet-at-home jest bardzo ważnym sponsorem krakowskiego klubu. Kwota 4 mln. zł. od bukmachera to ponad 10 procent budżetu "Białej Gwiazdy".

Jeśli prawnicy nie znajdą "sposobu" na ustawę hazardową kluby piłkarskie poniosą ogromne straty.

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×