Szykuje się zmiana dla kibiców Legii. Ma być łatwiej

WP SportoweFakty / Mateusz Czarnecki
WP SportoweFakty / Mateusz Czarnecki

Legia Warszawa ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen. Zmiany odczują kibice przy biletach, w sklepie i w gastro. - Zależy nam, żeby mogli cieszyć się maksymalną wygodą - podkreśla Marcin Herra.

W tym artykule dowiesz się o:

Legia Warszawa podpisała umowę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. Jak podaje "Business Insider", negocjacje trwały od wielu miesięcy i teraz zostały sfinalizowane. Partnerstwo obejmuje wszystkie punkty styku kibica z płatnościami: od sklepu internetowego i Legia FanStore, przez Legia Park, po punkty gastronomiczne oraz parkingi na obiektach klubu.

Klub i Adyen zapowiadają więcej metod płatniczych oraz sprawniejsze transakcje. Kibice mają płacić tak, jak im wygodnie: kartą, telefonem lub zegarkiem. W komunikatach podkreślono także łatwiejsze zwroty i większą liczbę metod mobilnych oraz międzynarodowych.

Według informacji "BusinessInsider" to element szerszego porządkowania i ujednolicenia systemów płatniczych w całym ekosystemie Legii.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Co oni zrobili! Niesamowity gol w ósmej sekundzie

Wiceprezes zarządzający Legii Warszawa S.A. Marcin Herra zwrócił uwagę na standard obsługi poza boiskiem.

- Szanujemy naszych kibiców, dlatego zależy nam, żeby mogli cieszyć się maksymalną wygodą -  niezależnie od tego, czy kupują bilet, koszulkę w sklepie online czy płacą za posiłek na stadionie. Przykładamy szczególną uwagę do skracania procesu zakupowego i rozwoju wygodnych form płatności, zgodnie z najlepszymi praktykami w obszarze customer experience - powiedział.

Nowy system ma działać w modelu omnichannel, z jedną logiką płatności dla sklepu online, stacjonarnego i punktów usługowych.

Dzięki temu klub będzie mógł oferować spersonalizowane promocje, a kibice skorzystają z prostszych procesów, bez względu na kanał zakupu. W praktyce chodzi o ujednolicenie doświadczenia - od biletu, przez merchandising, po gastronomię i parkingi.

Po stronie kibica najważniejsze będą: większy wybór metod płatności, szybsze finalizowanie transakcji oraz łatwiejsze zwroty. Klub akcentuje też bezpieczeństwo oraz możliwość kierowania spersonalizowanych ofert i zniżek.

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści