Turniej Remes Cup Ekstra nie był organizacyjnym sukcesem. Wysokie ceny biletów odstraszyły kibiców i hala Arena po raz pierwszy w historii tej imprezy świeciła pustkami. Warta wykorzystała jednak piątkowe wydarzenie do promocji własnego klubu i zadbała, by jej fani byli widoczni. Jeszcze przed rozpoczęciem rywalizacji hostessy rozdały sympatykom futbolu 1,5 tys. szalików. Tymczasem jak dowiedział się portal SportoweFakty.pl, to dopiero początek wielkiej kampanii promocyjnej, która ma zwiększyć zainteresowanie drużyną z Drogi Dębińskiej, a przede wszystkim ściągnąć na jej mecze tłumy kibiców.
W klubie będzie pracować kilka osób odpowiedzialnych wyłącznie za marketing i, co najważniejsze, będą one miały do dyspozycji odpowiednie środki. W przeszłości Warta nie miała pieniędzy na takie akcje i, choć starano się prowadzić działania promocyjne, to przy ograniczonych finansach ich skala była niewystarczająca.
Ponadto jak udało nam się dowiedzieć, jest wielce prawdopodobne, że w rundzie wiosennej wstęp na domowe mecze Zielonych będzie bezpłatny.