- Na początek asortyment będzie liczył kilkadziesiąt produktów. Będziemy go jednak stale powiększać i w grudniu oferta będzie już podawana w setkach. Rzeczy sprzedawane w sklepie są przewidziane na każdą kieszeń, bez względu na to czy jest to osoba dorosła czy też dziecko. Chcemy, by jak najwięcej osób miało możliwość robienia zakupów - wyjaśnił pełnomocnik zarządu klubu, Maciej Chłodnicki.
Fani zielonych będą mogli także zakupić koszulki, w których piłkarze rozgrywają spotkania ligowe. - Nie są to repliki, lecz oryginalne stroje meczowe. Ich cena jest promocyjna i wynosi 99 zł. To na razie jedyny produkt firmy Nike, który znajdzie się w sklepie, lecz w niedalekiej przyszłości ten asortyment zostanie zwiększony. Już we wrześniu kibice będą mieli możliwość zakupu większości strojów, w jakich chodzą lub grają zawodnicy. Mam na myśli choćby dresy - dodał Chłodnicki.
Oprócz uruchomienia sklepu internetowego władze Warty wybrały także nową maskotkę, która pojawi się na wszystkich spotkaniach rozgrywanych w Poznaniu. Jest nią dinozaur "Wartuś". Co ciekawe, ostateczny wybór został dokonany po przeprowadzeniu konkursu wśród dzieci.
Nowe maskotki Warty (fot. Warta Poznań)
- Zwycięski projekt narysowała 6-letnia Kornelia. Wybór nie był łatwy, bo otrzymaliśmy wiele ciekawych prac. Ostatecznie zdecydowaliśmy się na zielonego dinozaura. Myślę, że pasuje on do naszych barw i dzieci go polubią - powiedziała prezes Izabella Łukomska-Pyżalska.
Oficjalna premiera nowej maskotki będzie miała miejsce 21 sierpnia. Tego dnia Warta podejmie w "ogródku" Piasta Gliwice.