Niefortunna kampania reklamowa Wisły Kraków (foto)

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

Wisła Kraków ruszyła z kampanią promującą sprzedaż karnetów na mecze rundy jesiennej. Ceny wejściówek są bardzo przystępne, ale hasło zachęcające do ich kupna może być mylące.

"Czekamy na Ciebie przy Reymonta" i Franciszek Smuda jako amerykański "Wujek Sam" - tak krakowski klub zaprasza kibiców na 11 meczów rundy jesiennej przy Reymonta 22.

Ale czy to hasło jest najwłaściwszym, biorąc pod uwagę zamieszanie z testowanymi w ostatnim czasie przez Wisłę zawodnikami? Niemiec z IV ligi niemieckiej, rumuński student, Brazylijczyk z Hong Kongu i 30-letni bramkarz III-ligowych Karpat Krosno...

W końcu nie wiadomo, czy były selekcjoner reprezentacji Polski zaprasza kibiców, czy kolejnych anonimowych zawodników.

Źródło artykułu: