"Wracamy na saloony" - Cracovia znów lepsza od Wisły (foto)

W marketingowych derbach Krakowa Cracovia - Wisła już 2:0 dla Pasów. Klub z Kałuży 1 po roku przerwy wraca do ekstraklasy, co reklamuje znakomitym hasłem "Wracamy na saloony".

Przypomnijmy, że już przed rundą wiosenną minionego sezonu Cracovia nakryła Wisłę czapką, przygotowując poniższy spot:

Przed rundą wiosenną nowego sezonu jako pierwsi karty odkryli marketingowcy Wisły, rozpoczynając kampanię pod hasłem: "Czekamy na Ciebie przy Reymonta" i Franciszkiem Smudą jako amerykańskim "Wujkiem Samem". Biorąc pod uwagę okoliczności ostatnich testów w Wiśle, hasło to jest dość niefortunne, bo nie wiadomo do końca czy chodzi o kibiców, czy o piłkarzy, którzy starają się o angaż w Białej Gwieździe.

W poniedziałek swoje hasło zaprezentowała Cracovia i znów trzeba przyznać, że wygrała korespondencyjne derby Krakowa. "Wracamy na saloony", biorąc pod uwagę, że drużyna Wojciecha Stawowego już w rok po spadku wywalczyła awans do ekstraklasy, jest chwytliwe. Tym bardziej, że po derbach z kwietnia 2012 roku, które przypieczętowały spadek Pasów do I ligi, klub z Reymonta 22 pożegnał Cracovię piosenką "Time to say goodbye".

I drobna złośliwość, której tradycja w Krakowie ciągnie się od wielu lat i jest kultywowana po obu stronach Błoń: zamiast herbu przeciwnika użycie hasła "derby Krakowa" po to, by nie wymieniać nazwy lokalnego rywala.

Warto chyba czekać na utrzymany w konwencji westernu spot promujący rundę jesienną przy Kałuży 1.

Komentarze (3)
avatar
Wandal
2.07.2013
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Cracovia zawsze miała kompleks niższości.