"Wracamy na saloony" - Cracovia znów lepsza od Wisły (foto)
W marketingowych derbach Krakowa Cracovia - Wisła już 2:0 dla Pasów. Klub z Kałuży 1 po roku przerwy wraca do ekstraklasy, co reklamuje znakomitym hasłem "Wracamy na saloony".
Maciej Kmita
Przypomnijmy, że już przed rundą wiosenną minionego sezonu Cracovia nakryła Wisłę czapką, przygotowując poniższy spot:
Przed rundą wiosenną nowego sezonu jako pierwsi karty odkryli marketingowcy Wisły, rozpoczynając kampanię pod hasłem: "Czekamy na Ciebie przy Reymonta" i Franciszkiem Smudą jako amerykańskim "Wujkiem Samem". Biorąc pod uwagę okoliczności ostatnich testów w Wiśle, hasło to jest dość niefortunne, bo nie wiadomo do końca czy chodzi o kibiców, czy o piłkarzy, którzy starają się o angaż w Białej Gwieździe.I drobna złośliwość, której tradycja w Krakowie ciągnie się od wielu lat i jest kultywowana po obu stronach Błoń: zamiast herbu przeciwnika użycie hasła "derby Krakowa" po to, by nie wymieniać nazwy lokalnego rywala.