Obie firmy będą współdziałać na rzecz popularyzacji zdrowego trybu życia i kształtowania sportowych charakterów wśród dzieci i młodzieży.
W ramach współpracy, sieć szkółek piłkarskich skupiająca ponad 3000 zawodników w blisko 60 lokalizacjach będzie korzystać z samochodów marki Ford dostarczonych przez poznańskiego dealera. Partnerstwo nie będzie jednak polegać jedynie na udostępnieniu przez Bemo Motors aut, ale również na ścisłej współpracy podczas wydarzeń organizowanych przez Akademię, w tym także meczów turniejowych i ligowych.
- Cieszę się, że to właśnie Ford Bemo Motors został naszym partnerem. Cały czas się rozwijamy, a logistyka i transport stały się niezwykle ważne w naszej działalności. Dealer już nie raz pokazywał, że zależy mu na promocji sportu w regionie, a marka Ford globalnie związana jest z największymi piłkarskimi wydarzeniami, choćby takimi jak Liga Mistrzów – mówi Piotr Reiss .
- Podjęcie współpracy z Akademią Piłkarską Reissa to dla nas kolejny krok w kierunku promowania zdrowego trybu życia i pozytywnych sportowych emocji. Razem z Akademią będziemy wspierać młodzież w konsekwentnym rozwijaniu jej piłkarskiej pasji - wyjaśnia Przemysław Pałamarz, dyrektor marketingu Ford Bemo Motors w Poznaniu.
W ramach współpracy rodziny zawodników klubu sportowego będą mogły liczyć na indywidualny tryb negocjacji warunków na zakup nowych samochodów oraz rabaty na usługi serwisowe. Poznański dealer Ford Bemo Motors jest znany ze wspierania ciekawych inicjatyw sportowych i ma bogatą historię uczestnictwa w takich działaniach. W 2005 i 2006 roku zorganizował regaty o puchar Bemo Motors w Kiekrzu, w latach 2007-2011 był sponsorem Lecha Poznań, w 2011 roku wyścigów smoczych łodzi na poznańskiej Malcie, w 2011 i 2012 roku był organizatorem dwóch edycji Poznań Traffic Race, w 2012 i 2013 roku sponsorował Triathlon Sieraków, a w 2013 roku LOTTO POZnań Triathlon.
Akademia Piłkarska Reissa jest jedną z największych i najdynamiczniej rozwijających się szkółek piłkarskich w Europie Środkowo-Zachodniej. Skupia ona wraz z projektem partnerskim Akademią Piłkarską Falubaz około 3000 zawodników w 60 lokalizacjach na terenie Wielkopolski oraz Ziemi Lubuskiej. Dzięki włączaniu się w akcje społeczne, działaniom promocyjnym oraz podejmowaniu współpracy z kluczowymi partnerami, takimi jak KKS Lech Poznań, czy Ford Bemo Motors, dociera do szerokiego grona miłośników sportu. Ponad trzy lata działalności sprawiły, ze jest to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek szkółek piłkarskich w kraju.