- Ma znaczenie, w jaki sposób sportowcy prowadzą się w prywatnym życiu – zauważył Zawioła. - Wartość piłkarza to nie tylko jego wartość sportowa, ale także wartość marketingowa - stwierdził natomiast Majdan.
Radosław Majdan: Wartość piłkarza to nie tylko jego wartość sportowa, ale także wartość marketingowa
{"id":"","title":""}
Źródło: Dzień Dobry TVN/x-news
Czy Piotr Żyła podpisał kontrakty reklamowe w dobrym momencie swojej kariery?
{"id":"","title":""}
Źródło: Dzień Dobry TVN/x-news
Jesteśmy na Facebooku. Dołącz do nas!
[nextpage]
Jak wygląda współpraca inwestora i sportowca?
{"id":"","title":""}
Źródło: Dzień Dobry TVN/x-news
Wojciech Zawioła: Ma znaczenie, w jaki sposób sportowcy prowadzą się w prywatnym życiu
{"id":"","title":""}
Źródło: Dzień Dobry TVN/x-news
Jak buduje się markę sportowca?
{"id":"","title":""}
Źródło: Dzień Dobry TVN/x-news