W piątek uruchomiona zostanie oficjalna strona produktów www.energialecha.pl. Produkcją wody zajęła się firma Wosana, a koszt 1,5-litrowej butelki będzie wynosił od 1,79zł do 2,29zł. Do wyboru będzie woda niegazowana oraz gazowana. Za napój energetyczny odpowiedzialna jest firma Drinktech. Koszt puszki 250 ml, to minimum 2,49zł, a maksymalnie 2,99zł.
Dokładna cena uzależniona jest od miejsca sprzedaży. - Energia Lecha będzie sprzedawana w kilkunastu sieciach spożywczych na terenie całej Wielkopolski, a także wybranych stacjach benzynowych i sklepach detalicznych - mówi dyrektor ds. marketingu, Michał Lipczyński.
Pracę nad wprowadzeniem napojów Energia Lecha trwały ponad pół roku. Informacja o pojawieniu się produktów ujrzała światło dziennie ponad miesiąc temu. - Kampanię reklamową rozpoczęliśmy miesiąc temu, umieszczając na karnetach odpowiednią informację. Od 1 marca pojawią się billboardy w całym Poznaniu - dodaje Lipczyński.
Lech wierzy w sukces tych produktów, tym bardziej że cały dochód zostanie przekazany klubowi. Zyski z ich sprzedaży według wstępnych szacunków porównywalne są do sponsora kategorii biznes. - W Polsce sprzedaje się około 200 mln tego typu produktów. Potencjał rynku jest naprawdę duży i chcemy to wykorzystać - opowiada Lipczyński, który nie chciał ujawnić, ile wynosi marża tych produktów. - Koszty produkcji są objęte tajemnicą handlową, ale marża jest stosunkowo duża.