Kolejna duża firma z Pogonią

W środę w szczecińskim magistracie została podpisana umowa partnerska między Polską Żeglugą Morską, a Pogonią Szczecin S.A. Kładzie ona głównie nacisk na rozwój grup młodzieżowych. Od paru lat szkolenie młodych zawodników w Szczecinie zostało odstawione na boczny tor. Teraz już wszystko wydaję się wrócić do normy.

W tym artykule dowiesz się o:

Gospodarka morska zawsze była ściśle kojarzona z Pogonią. Kilka laty temu PŻM był głównym sponsorem szczecińskiej drużyny, przez co ta nosiła przydomek Portowcy. Teraz włodarze klubu chcą wrócić do korzeni. Najpierw oba podmioty podpisały list intencyjny, a kiedy wszystko dopięli na ostatni guzik sformalizowali go umową partnerską. Podpisy złożyli między innymi: prezes Pogoni Szczecin Artur Kałużny, dyrektor naczelny grupy PŻM Paweł Szynkaruk, prezes Unity Line Zbigniew Janeczko i prezes Pazim Przemysław Jonasik.

- Rozmowy z Pogonią trwały bardzo długo. Jest to kolejny krok w umacnianiu pozycji Morskiego Klubu Sportowego Pogoń Szczecin S.A. - powiedział dyrektor naczelny PŻM Paweł Szynkaruk. - Cieszę się bardzo, że grupa Polskiej Żeglugi Morskiej wpisuje się właśnie w te przedsięwzięcia, które zainicjowało miasto. Dzisiejsza uroczystość jest następstwem podpisanego wcześniej listu intencyjnego. Założyliśmy sobie, że przy udziale firm będziemy odbudowywać znaczenie Pogoni jako symbolu gospodarki morskiej. Udało nam się sfinalizować rozmowy umową, którą dzisiaj podpisujemy. Szkoda, że nie ma z nami jeszcze jednego podmiotu, który podpisywał list intencyjny, czyli Zarządu Portu Szczecin-Świnoujście. Mamy nadzieję, że już wkrótce dołączą do grupy osób wspierających ideę odtworzenia Dumy Pomorza w Szczecinie.

Od paru lat szkolenie młodzieży w Pogoni jest zaniedbane, więc tym bardziej cieszy fakt, że ta umowa głównie jest wymierzona w sponsoring grup młodzieżowych. - Ta umowa, tak jak wcześniej list intencyjny będzie dotyczyła wspierania grup młodzieżowych. Włączamy się w budowanie bazy młodzieżowej. - mówił Szynkaruk. Najważniejszymi korzyściami znajdującymi się w tej umowie dla PŻM są między innymi: baner reklamowy, który będzie ustawiony na murawie podczas meczów pierwszej drużyny, logo przedsiębiorstwa zostanie umieszczone na rękawkach koszulek grup młodzieżowych, a PŻM będzie nosić miano "partnera Pogoni Szczecin S.A." i "mecenatu grup młodzieżowych Pogoni Szczecin S.A.". - Chcemy być elementem tworzącym dobry wizerunek Pogoni, by kibice wrócili na stadion. - zakończył Szynkarek.

- Podpisanie dzisiejszej umowy to bardzo ważna sprawa dla klubu, będzie ona trwała 2,5 roku. Jest to kolejny krok przy odbudowie klubu Pogoni Szczecin. Od samego początku rozmów z PŻM przebiegały bardzo pozytywnie. Jestem bardzo zadowolony, że udało się sfinalizować te rozmowy. - powiedział prezes Artur Kałużny. - Zarząd jest na każdym meczu, więc śmiało można powiedzieć, że to kibice z krwi i kości. - zakończył.

Źródło artykułu: