Spadająca frekwencja na meczach Lecha Poznań. "Nikt nie kupi słabego produktu"

Inea Stadion podczas meczów Lecha nie wypełniał się ostatnio nawet w połowie. Dlaczego frekwencja jest tak niska, mimo że w pucharach poznaniakom idzie całkiem nieźle?

Sezon zaczął się dla Kolejorza fantastycznie - także pod względem liczby kibiców, bowiem pojedynek o Superpuchar Polski z Legią Warszawa śledziło na trybunach ponad 40 tys. osób. Gdzie tkwi tajemnica tego sukcesu? Z pewnością w cenach biletów. Posiadacze karnetów obejrzeli spotkanie za darmo, zaś dla pozostałych zainteresowanych najdroższe wejściówki (na miejsca wzdłuż linii bocznych) kosztowały najwyżej 35 zł.

Później w Ekstraklasie ekipa Macieja Skorży tak silnych rywali nie miała, więc frekwencja znacząco spadła. Dziwić może jednak stosunkowo niewiele widzów na pojedynkach z FC Basel (hitowy rywal, a na trybunach pojawiło nieco ponad 25 tys. osób) czy Videotonem Szekesfehervar (tu przeciwnik mało renomowany, za to bardzo wysoka stawka - awans do fazy grupowej Ligi Europy). Na te potyczki bilety normalne kosztowały odpowiednio od 60 do 80 oraz od 45 do 65 zł.

W tym zatem tkwi przyczyna stosunkowo niskiej (zwłaszcza jak na realia Lecha) frekwencji? - Z całym szacunkiem dla Videotonu, ale rozmawiam z kibicami, gdy tankuję paliwo czy robię zakupy i znam ich nastroje. Sam przecież też jestem kibicem. Gdybyśmy zamiast Węgrów mieli za rywala np. Liverpool, a mecz nie odbywałby się w trakcie wakacji, to trybuny byłyby pełne. Dlatego 14 tys. osób na ostatnim spotkaniu pucharowym nie powoduje jeszcze, że zapala nam się czerwona lampka - stwierdził prezes Lecha Karol Klimczak.

Zdaniem prezesa Kolejorza absolutnie kluczowe dla losów frekwencji są wyniki. - Wszyscy chcemy wygrywać i zdobywać punkty, ale jeśli Lech nie oferuje w danej chwili dobrej piłki, to kibice są znużeni i nie chcą przychodzić na mecze. Nikt nie kupi słabego produktu, tak to po prostu funkcjonuje.

Frekwencja na domowych meczach Lecha Poznań w sezonie 2015/2016:

DataRozgrywkiRywalLiczba widzów
10.07.2015 Superpuchar Polski Legia Warszawa (3:1) 40 088
18.07.2015 Ekstraklasa Pogoń Szczecin (1:2) 15 131
22.07.2015 II runda eliminacji LM FK Sarajewo (1:0) 22 205
25.07.2015 Ekstraklasa Lechia Gdańsk (2:1) 13 821
29.07.2015 III runda eliminacji LM FC Basel (1:3) 25 478
08.08.2015 Ekstraklasa Korona Kielce (0:0) 13 134
20.08.2015 IV runda eliminacji LE Videoton Szekesfehervar (3:0) 14 133
23.08.2015 Ekstraklasa Piast Gliwice (0:1) 17 456
Komentarze (1)
avatar
wojtas001
7.09.2015
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
generalnie podoba sie polityka Lecha bo wydaje sie, ze maja logicznych ludzi we wladzach ALE Panowie.. jezeli nie zakontraktujecie napastnika to nie macie czego szukac ani w Ekstraklasie ani ty Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.