Adam Sarkowicz: Celem jest pierwsza ósemka, ale dzięki sponsorom będzie on ambitniejszy

Dzięki pozyskaniu strategicznego sponsora w Gliwicach stopniowo będą również zmieniać się cele sportowe. Na razie takowym jest grupa mistrzowska dla Piasta, ale ma to ulec korekcie.

Sebastian Kordek
Sebastian Kordek
Strategicznym sponsorem Piasta Gliwice została firma bukmacherska E-Toto Zakłady Bukmacherskie. - Jest to bardzo ważne wydarzenie w historii naszego klubu. Sprawy potoczyły się bardzo szybko i jest mi bardzo miło, że pozyskaliśmy nowego sponsora głównego. Mam nadzieję na długoletnią współpracę, mimo że obecna umowa została zawarta na rok. Będzie to najważniejszy strategiczny sponsor Piasta i wierzę, że da to impuls w kwestii rozwoju klubu - powiedział Adam Sarkowicz, prezes gliwiczan.

Logo nowego sponsora zajmie miejsce w centralnym miejscu na koszulkach piłkarzy z Okrzei. Tym samym zmieni się położenia loga miasta Gliwice. - Logo miasta będzie widoczne na spodenkach. Ponadto jest eksponowane na stadionie, bowiem Gliwice nadal są największym sponsorem Piasta. Miasto to właściciel, który przekazuje nam dotacje na rozwój piłki w klubie i oby tak było jak najdłużej - podkreślił sternik niebiesko-czerwonych.

Niewykluczone, że niebawem do klubu dołączą kolejni sponsorzy. - Wyniki sportowe, które osiąga drużyna pozwalają nam na rozpoczęcie nowych rozmów. Firmy przychylniej patrzą na klub, widzą w tym sens, program działania i perspektywę. Myślę, że niedługo możemy się spodziewać konkretnych decyzji z nowymi partnerami biznesowymi. Naszym obecnym celem jest pierwsza ósemka, ale dzięki sponsorom cele będą ambitniejsze - spuentował Sarkowicz.

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×