- To pierwsza umowa sponsorska w nowym roku i dlatego jej podpisanie bardzo nas cieszy. To również kolejny sukces Działu Marketingu, który wcześniej dobrze wystartował z Programem Lojalnościowym Ekipa i udanie powrócił do akcji "Śląsk Wrocław rusza w trasę". Współpracę z firmą STS traktujemy jako świetny prognostyk i znak lepszych czasów. Teraz czekamy na kolejne firmy, które zechcą dołączyć do rodziny Śląska Wrocław i poznać biznesową ofertę naszego klubu - podkreślił prezes Śląska Wrocław Paweł Żelem.
Zgodnie z warunkami umowy materiały promujące STS pojawią się w czasie spotkań Śląska na bandach reklamowych, a także na ściankach sponsorskich klubu. Bukmacher przed każdym meczem dostanie także pulę biletów, które kibice będą mogli wygrać w licznych konkursach organizowanych w punktach przyjmowania zakładów w województwie dolnośląskim, a także na profilach firmy w mediach społecznościowych.
STS przy okazji wybranych meczów we Wrocławiu zorganizuje również specjalną strefę kibica wyposażoną w urządzenia zręcznościowe. Fani WKS-u będą mogli wziąć udział w licznych konkursach i zabawach, które przeprowadzi tam bukmacher.