2 maja na Stadionie Narodowym o główne trofeum powalczą Lech Poznań i Legia Warszawa. Już wtedy logotypy sponsora będą widoczne na bandach reklamowych wokół boiska, ściankach sponsorskich, a także bramie wejściowej prowadzącej piłkarzy na plac gry.
Grupa PGE uzyskała prawo używania tytułu sponsorskiego "Partner Oficjalny Pucharu Polski". Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2017/2018.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z pozyskania kolejnego sponsora dla Pucharu Polski. Grupa PGE doceniła rosnący z roku na rok prestiż tych rozgrywek, których zwieńczeniem jest przecież finał na PGE Narodowym. Jestem przekonany, że dzięki wspieraniu Pucharu Polski grupa PGE osiągnie założone korzyści marketingowe, czego efektem będzie większa rozpoznawalność marki PGE, jak i PGE Narodowy - powiedział sekretarz generalny futbolowej centrali, Maciej Sawicki.
Półfinały The Emirates FA Cup Everton – Manchester United (23.04) i Crystal Palace – Watford (24.04) na żywo tylko w Eleven i Eleven Sports! SPRAWDŹ, gdzie oglądać kanał
ZOBACZ WIDEO Maciej Iwański: to będzie duża satysfakcja dla kibiców
{"id":"","title":""}