Gdańszczanie zdecydowali się zorganizować prezentację na Targu Węglowym i przyniosło to oczekiwany skutek. Piłkarzy Lechii Gdańsk oklaskiwało kilka tysięcy osób. Największe porcje braw zebrali najdłużej związani z klubem piłkarze - Mateusz Bąk oraz Piotr Wiśniewski.
Zaprezentowano też nowe wzory koszulek. Pierwszy komplet strojów, to biało-zielone pasy. Koszulki wyjazdowe są zielone, natomiast kolor trzeciego trykotu jest czerwony, w barwach miasta Gdańsk. Nowe stroje zaprezentowali Vanja Milinković-Savić, Sebastian Mila, Milos Krasić oraz Rafał Wolski.
- Stroje, w których grać będą nasi piłkarze charakteryzują się najwyższą jakością, gwarantowaną przez naszego sponsora technicznego, firmę New Balance. Tak jak w poprzednim sezonie, także w nowych rozgrywkach grać będziemy w "pasiakach", które nasi kibice tak lubią. Liczę, że nowa wersja tej koszulki przypadnie każdemu do gustu - powiedział Adam Mandziara, prezes Lechii.
Wiadomo już też jakie logo znajdzie się na koszulkach piłkarzy Lechii Gdańsk. Na centralnym punkcie znalazło się logo ETL. To niemiecka grupa Franza Jozefa Wernze, która kontroluje pakiet większościowy spółki. Logo ETL zastąpiło emblemat Grupy Lotos, który znajdował się tam przez ostatnich 5,5 roku.
Jak już wcześniej informowaliśmy, że przez najbliższe cztery sezony Lechię Gdańsk będzie ubierała firma New Balance, która wchodzi na rynek piłkarski. Kibice zgromadzeni na Targu Węglowym nie oglądali czterech piłkarzy. Sławomir Peszko i Jakub Wawrzyniak wrócą z urlopów we wtorek, natomiast Marco i Flavio Paixao polecieli do Portugalii ze względu na sprawy rodzinne.
Nie zabrakło przedsezonowych deklaracji. - Będziemy grali o mistrzostwo Polski - powiedział Piotr Nowak, który przedstawiał po kolei wszystkich piłkarzy Lechii Gdańsk. Przyznał też, że założył się z Grzegorzem Kuświkiem, że ten nie strzeli 20 bramek w sezonie.
Michał Gałęzewski z Gdańska
ZOBACZ WIDEO Polski biznesmen rządzi francuskim klubem. To "Kanarki" o wspaniałej tradycji