Tradycyjnie już przed rozpoczęciem kolejnego sezonu Lech Poznań zaprezentował nowe stroje. Tym razem połączone to zostało z podpisaniem umowy z firmą Aforti, która została sponsorem strategicznym i to właśnie jej logo zamiast firmy STS zamieszczone zostanie na koszulkach.
Pierwszy komplet strojów jest koloru niebieskiego z granatowymi rękawami. Z kolei drugi jest biały z pionowym niebieskim pasem. Co ciekawe, koszulka powstała w oparciu o projekt jednego z kibiców udzielających się na Twitterze.
Firma Aforti chce również, aby jej relacje z fanami Kolejorza były bardzo dobre. Nowa koszulka pojawi się na trybunach i to w znacznie większym rozmiarze. - Nie wyobrażamy sobie współpracy z Lechem Poznań bez współpracy z kibicami. Chcielibyśmy przekazać koszulkę-sektorówkę, aby mogli ją wykorzystywać do opraw na meczach - mówi Klaudiusz Sytek, prezes Aforti.
Oficjalne przekazanie koszulki nastąpi podczas pierwszego meczu ekstraklasy z Sandecją Nową Sącz.
ZOBACZ WIDEO Palmeiras pokonało Gremio - zobacz skrót (wideo) [ZDJĘCIA ELEVEN SPORTS]