Brytyjskie media prowadzą negatywną kampanię przed MŚ 2018. Tak twierdzą Rosjanie

Rosjanie uważają, że brytyjskie media otrzymały nakaz rozpętania negatywnej kampanii przed MŚ 2018. Nie jest to zdanie dziennikarzy, ale Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Dominika Pawlik
Dominika Pawlik
scena, na której odbyło się losowanie grup MŚ 2018 Newspix / ABACA / Na zdjęciu: scena, na której odbyło się losowanie grup MŚ 2018
Maria Zacharowa, przedstawicielka Ministerstwa Spraw Zagranicznych w Rosji, bardzo stanowczo opowiedziała o podejrzeniach wobec Wielkiej Brytanii.

- Brytyjskie media otrzymały rozkaz stworzenia negatywnego tła wokół mistrzostw świata 2018 - oznajmiła. - Teraz wiemy, że uruchomiona została kampania medialna przeciwko imprezie, która odbędzie się w naszym kraju. Chodzi konkretnie o dziennikarzy z Wielkiej Brytanii - uściśliła.

Według ministerstwa, brytyjskim mediom wytypowano tematy oraz tezy, które mają wykorzystywać w swoich publikacjach.

Wśród nich znalazły się między innymi takie obszary, jak brak niezbędnej infrastruktury, a także zarzuty wobec obiektów, na których będą rozgrywane spotkania. Do tego dochodzi agresja rosyjskich kibiców, brak profesjonalizmu lokalnych organów ścigania, a także niedostateczne zapewnienie bezpieczeństwa turystom zagranicznym.

Ministerstwo uważa, że wszystkie te wątki są i będą poruszane przed i w trakcie imprezy, by zdyskredytować organizatorów.

ZOBACZ WIDEO #dziejesiewsporcie: takie rzeczy tylko w Rosji! Hokeiści pobili się na imprezie
Czy uważasz, że brytyjskie media robią antyreklamę MŚ 2018?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×