Lech Poznań nowy sezon PKO Ekstraklasy zainauguruje wyjazdowym meczem z Piastem Gliwice. Tydzień przed tym spotkaniem klub udostępnił spot reklamowy. Pojawia się na nim sporo archiwalnych tytułów z artykułów prasowych oraz tweetów. Wszystkie dotyczą celów Lecha i walki o mistrzostwo Polski i Puchar Polski. Na końcu Pedro Tiba symbolicznie wyłącza telewizor, a z filmu płynie przekaz "Po prostu grajmy w piłkę".
Zobacz również: Darko Jevtić kapitanem Lecha Poznań. Jest też nowa rada drużyny
Po ostatnich nieudanych sezonach Lech postanowił unikać wszelkiego rodzaju zapowiedzi walki o najwyższe cele. Presja na zespole ma być jak najmniejsza, a piłkarze mają przemawiać na boisku.
Spot reklamowy został bardzo pozytywnie odebrany przez kibiców Lecha Poznań. W mediach społecznościowych można znaleźć mnóstwo pochwał za realizację. Fani Kolejorza liczą, że drużyna swoją wartość udowodni postawą na boisku, a nie szumnymi zapowiedziami w mediach.
Sparing: wysokie zwycięstwo Lecha Poznań ze Spartaksem Jurmala
W poprzednim sezonie Lech Poznań zajął dopiero ósme miejsce. Latem w drużynie doszło do sporych zmian kadrowych. Z klubu odeszło ponad dziesięciu zawodników. W ich miejsce sprowadzono m.in. Mickey'a van der Harta, Djordje Crnomarkovicia, Karlo Muhara oraz Lubomira Satkę. Do drużyny dołączyło również sporo młodych graczy, którzy mają w najbliższej przyszłości stanowić o sile zespołu.
ZOBACZ WIDEO: Robert Lewandowski z planem na kolejne lata. "Chcę szkolić zawodników do gry w wielkich klubach" [cała rozmowa]