Stadion Miejski w stolicy Wielkopolski jest jednym z największych w PKO Ekstraklasie, dlatego domowe spotkania "Kolejorza" będą mogły oglądać nawet 10 402 osoby. Tyle wynosi 25 proc. pojemności trybun.
By jednak wpuścić na widownię taką grupę, klub musi przeprowadzić kilka zmian na stadionie. - Na razie staramy się wygospodarować jak najwięcej miejsca na poszczególnych sektorach dla naszych kibiców - przekazał rzecznik prasowy Lecha, Maciej Henszel.
Firma Aforti, która jest sponsorem strategicznym "Kolejorza", zgodziła się udostępnić fanom swoją powierzchnię reklamową, z której korzystała do tej pory na IV trybunie.
Po otwarciu bilety na mecze będą sprzedawane wyłącznie w Internecie, a każdy kibic w trakcie poruszania się po obiekcie będzie musiał zasłaniać nos i usta.
Czytaj także:
Szybkie zaproszenie i błyskawiczna wizyta. Prezydent Andrzej Duda odwiedził kibica Cracovii na ślubie
Fortuna I liga: Artur Derbin od nowego sezonu trenerem GKS Tychy
ZOBACZ WIDEO: PKO Ekstraklasa. Czy kibice powinni wrócić na stadiony? Profesor Simon stawia warunki, przy których to bezpieczne