Piłkarze Śląska Wrocław zaprezentowali się kibicom

We wtorek na wrocławskim Rynku odbyła się prezentacja piłkarskiego zespołu Śląsk Wrocław. Futboliści kibicom pokazali się w nowych strojach przygotowanych przez firmę Puma Polska. Nie zabrakło prezentów dla fanów, wspólnych śpiewów, autografów i zdjęć.

W tym artykule dowiesz się o:

Cała impreza rozpoczęła się o godzinie 16.00 na wrocławskim Rynku. Nie zabrakło fanów, którzy pojawili się chcąc z bliska obejrzeć swoich ulubieńców. Prezentację poprowadzili Mateusz Borek i znany we wrocławskim środowisku Andrzej Glinak.

Na samym początku imprezy na specjalnej scenie pojawili się Piotr Cichecki, prezes Puma Polska, oraz Piotr Waśniewski - prezes Śląska Wrocław, którzy podpisali oficjalną umowę o współpracy. - Śląsk powstał w 1947 roku, a PUMA rok później, czyli jesteśmy niemal rówieśnikami. Mam nadzieję, że razem dożyjemy naszej futbolowej jesieni - czytamy na slaskwroclaw.pl wypowiedź prezesa Waśniewskiego. Z jeszcze większym entuzjazmem komentował Cichocki. - Liczę, że wkrótce wróci złota era Śląska i wrocławska drużyna w strojach Pumy zagra w Lidze Mistrzów - mówił prezes Pumy.

Później kolejno na scenie pojawił się zespół Wrocław Cheerleaders, a następnie z kibicami przywitali się zawodnicy i członkowie sztabu trenersko-medycznego. - Urodziłem się we Wrocławiu, tutaj stawiałem swoje pierwsze kroki w futbolu i cieszę się, że teraz gram w Śląsku. Z przyjemnością obserwuję, jak ten klub się rozwija. Mam nadzieję, że kolejnym etapem będzie gra w europejskich pucharach - mówił Krzysztof Wołczek. - Chciałem podziękować wszystkim kibicom za poprzedni sezon, w którym pokazali, co tak naprawdę znaczy marka Śląska Wrocław. My także pokazaliśmy na boisku, jak walczymy za ten klub. Mam nadzieję, że stadion przy ul. Oporowskiej w nadchodzącym sezonie będzie na każdym meczu wypełniony - dodał Sebastian Mila.

Niezwykle gorąco, co akurat nie może nikogo dziwić, przywitany został opiekun wrocławskiej jedenastki - Ryszard Tarasiewicz. - W pierwszej kolejności chciałbym podziękować za poprzedni sezon. Jesteście solą piłki, bez was nie byłoby tych wyników. I takich sukcesów. Moim i piłkarzy marzeniem jest, żeby za dwa lata ten nowy stadion na Maślicach był wypełniony 40 tysiącami kibiców na każdym meczu. Teraz mogę wam zagwarantować, że po każdym meczu na Oporowskiej będziecie wychodzić ze stadionu dumni, że jesteście kibicami Śląska Wrocław - powiedział Tarasiewicz, który swoimi słowami wywołał burzę oklasków.

Kolejnym punktem imprezy było wręczenie 100 piłek przedstawicielom wrocławskich szkółek piłkarskich, a następnie na scenie pojawili się członkowie stowarzyszenia Wielki Śląsk, którzy otrzymali koszulkę z numerem 12. Trykot wkrótce zostanie zlicytowany na rzecz Kacperka, którego rehabilitacja wymaga dużych nakładów finansowych.

Nie obyło się także bez śpiewów ku czci wrocławskiej drużyny, wspólnych zdjęć z piłkarzami i rozdawania przez nich autografów.

Drużyna ze stolicy Dolnego Śląska ma także nowego asystenta trenera. Został nim były piłkarz Łukasz Czajka. Wcześniej funkcję drugiego szkoleniowca piastował Waldemar Tęsiorowski, którego obowiązki przejął teraz Paweł Barylski.

Niedawno podpisano też umowę z firmą Carlsberg Polska, na mocy której Marka Piast pozostanie sponsorem WKS Śląsk Wrocław co najmniej do 2011 roku. Na mocy podpisanej umowy Piast będzie występował jako sponsor klubu podczas wszystkich oficjalnych meczów ligowych i pucharowych rozgrywanych przez drużynę piłki nożnej WKS Śląsk Wrocław. Zawodnicy klubu zgodnie z umową występować będą podczas meczów w nowych strojach sportowych, na których tradycyjnie pojawi się logo marki Piast umieszczone centralnie, z przodu koszulki. - Bardzo cieszymy się z kontynuacji współpracy z marką Piast, która wspiera nasz klub już od wielu lat. Wierzymy, że wsparcie finansowe Piasta przyczyni

się do dalszego rozwoju klubu i jego zawodników, a w dalszym etapie do wspólnego osiągania i przeżywania kolejnych sportowych sukcesów naszej drużyny - powiedział prezes WKS-u Piotr Waśniewski. - WKS Śląsk Wrocław to klub o wieloletniej tradycji, przynoszący dumę naszemu regionowi dzięki swoim wielu sportowym sukcesom. Piast jest marką silnie związaną z Wrocławiem i Dolnym Śląskiem, od lat mocno zaangażowaną także w rozwój tego klubu. Cieszymy się, że i za sprawą naszego konsekwentnego wsparcia drużyna przeżywa obecnie pełen rozkwit, ku radości rzeszy kibiców i sympatyków klubu. Cieszy nas bardzo kontynuacja współpracy. Wierzymy, że rozgrywane w nadchodzącym sezonie mecze wrocławskiej drużyny dostarczą wszystkim fanom klubu WKS Śląsk Wrocław wielkich, sportowych emocji - odpowiedział Marcin Burdach, Dyrektor ds. Sponsoringu i Gastronomii w Carlsberg Polska.

Źródło artykułu: