Piast i WKS Śląsk Wrocław razem w ekstraklasie

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

- <i>Stworzyliśmy limitowaną edycję piwa Piast, która tak naprawdę ma zachęcić wszystkich wrocławian, aby wspierali klub Śląsk Wrocław</i> - mówił Piotr Waśniewski, prezes zarządu WKS Śląsk Wrocław SA po przedstawieniu limitowanego produktu promującego Śląsk Wrocław. Ten nowy produkt to limitowane opakowanie piwa Piast Wrocławski przypominające o ostatnim sukcesie wrocławskiego klubu.

W tym artykule dowiesz się o:

Marka Piast, która należy do Calsberg Polska przygotowała dla kibiców Śląska Wrocław specjalną niespodziankę. Jest nią limitowane, piłkarskie opakowanie piwa Piast Wrocławski, przypominające o ostatnim sukcesie wrocławskiego klubu - zdobyciu Pucharu Ekstraklasy w sezonie 2008/2009. "Moje miasto. Mój klub. Mój Piast" - to hasło nowej akcji promocyjnej, która rusza już od września. W jej ramach będzie można otrzymać 12 unikatowych podkładek pod piwo. - Jest to dla nas ogromny powód do radości. Niezmiennie od pięciu lat sponsorujemy Śląsk Wrocław i ostatnio deklarowaliśmy, że na kibiców Śląska Wrocław będzie czekać trochę niespodzianek. Cieszymy się i szczycimy ostatnim sukcesem Śląska, czyli zdobyciem Pucharu Ekstraklasy. Dodatkowo wszyscy dorośli kibice, którzy przychodzą do sklepu, mogą skorzystać z promocji konsumenckiej, która polega na tym, że kupując piwo można wybrać pod nie podkładki z podobiznami zawodników wraz z trenerem. Myślę, że będzie to bardzo fajna okazja, aby kibice z tym piwem mogli celebrować sukcesy drużyny z Wrocławia - powiedziała Małgorzata Lisowska, Brand Manager marki Piast.

Czym charakteryzować się będzie ten produkt? Na limitowanych, promocyjnych opakowaniach Piasta Wrocławskiego, czyli butelkach i puszkach półlitrowych, obok klubowego logo i wizerunku Pucharu Ekstraklasy znajduje się znane kibicom WKS Śląsk Wrocław hasło "Moje miasto. Mój klub. Mój Piast". Przy zakupie określonej ilości piwa kibice otrzymają podkładki, na których widnieją zdjęcia wybranych zawodników drużyny oraz trenera wraz z ich podpisami. Dodatkowo umieszczona jest informacja o numerach koszulek i pozycjach, na których występują poszczególni piłkarze. - Marka Piast i grupa Calsberg nie chce ograniczać się tylko i wyłącznie do sponsoringu polegającego na pokazywaniu swojego logotypu na koszulkach, ale chcemy wyjść naprzeciw kibicom. Dlatego między innymi wspólnymi siłami doszliśmy do porozumienia i stworzyliśmy limitowaną edycję piwa Piast, która tak naprawdę ma zachęcić wszystkich wrocławian, aby wspierali klub Śląsk Wrocław poprzez zakup tejże właśnie puszki. Dla nas jako dla klubu jest to kolejny krok w budowaniu marketingu klubu. Od dłuższego czasu można już kupić wodę mineralną Śląska Wrocław. Wejście limitowanej wersji Piasta zbiega się z pojawieniem naszego napoju energetycznego Green Power. To jest jedna z kolejnych form wspierania klubu. Jestem przekonany, że jeżeli te wszystkie projekty zakończą się sukcesem rynkowym to będziemy dzięki temu mogli budować w jeszcze większym stopniu potęgę tego klubu - stwierdził Piotr Waśniewski, prezes zarządu WKS Śląsk Wrocław SA.

Źródło artykułu:
Komentarze (0)