Sponsor Lecha znowu ostro: Kompromitacja!

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

Mateusz Juroszek, szef bukmacherskiej firmy STS - głównego sponsora Lecha Poznań mówi co myśli i niczym się nie przejmuje. - Kompromitacja! - napisał na Twitterze po porażce ze Śląskiem Wrocław. To nie pierwszy raz, gdy ostro daje do wiwatu.

W tym artykule dowiesz się o:

1
/ 5

Lech Poznań w piątek faktycznie zagrał fatalnie i przegrał 0:1 z przedostatnim w tabeli Śląskiem Wrocław. I wkurzył Juroszka. Na tym meczu przeprowadzana była akcja zbiórki pieniędzy dla ciężko chorego byłego bramkarza Lecha - Waldemara Piątka. Pięć złotych z każdego biletu przeznaczone zostało na ten szczytny cel. Stąd we wpisie odniesienie właśnie do Piątka.

Nie był to jedyny tego wieczora dosadny komentarz.

2
/ 5

W dyskusji jaka się wywiązała Mateusz Juroszek zasugerował przebudowę klubu. Zabrzmiało naprawdę groźnie, ale myśl nie została rozwinięta.

Lech przegrał po raz 13. w sezonie! Mistrz Polski jest na szóstym miejscu.

STS jest sponsorem poznańskiego klubu od kwietnia 2013 roku. W maju ubiegłego roku umowę przedłużono do końca sezonu 2016/17.

Zobacz wideo: #dziejesiewsporcie: nienaganna technika kolegi Lewandowskiego

Źródło: WP SportoweFakty

3
/ 5

Juroszek znany jest ze swoich kontrowersyjnych wypowiedzi. Kiedy trenerem poznańskiej drużyny był Mariusz Rumak, sponsorowi ewidentnie nie było z nim po drodze. I nawet tego nie ukrywał, a jeden z jego wpisów naprawdę zrobił furorę. I chyba był przesadą.

4
/ 5

Sponsor poznańskiej drużyny ostatecznie "dopiął swego", był w pełni usatysfakcjonowany, bo Lech zwolnił Rumaka. I też dał temu wyraz na Twitterze.

A ten sam Mariusz Rumak jest teraz trenerem Śląska Wrocław, który w piątek upokorzył Lecha.

Z kolei całkiem niedawno Juroszek wymyślił akcję wymierzoną w byłego piłkarza Lecha Kaspra Hamalainena.

5
/ 5

To przedsięwzięcie było bardzo szeroko komentowane. Chodzi oczywiście o to, że fiński pomocnik przeszedł do Legii Warszawa - największego rywala Lecha. Kibice poznańskiej drużyny mogli więc za darmo wymienić jego koszulki na koszulki młodego talentu z Poznania Dawida Kownackiego.

Źródło artykułu: WP SportoweFakty
Komentarze (6)
Jacek Czubak
3.04.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
może to dziwne , nie te czasy ale wygląda mi gra lecha na sprzedaż meczy.. jest Kolejorz w górnej części tabeli i już zostanie , przegrał mecze z drużynami które potrzebują punktów.A w pucharac Czytaj całość
avatar
lragus
2.04.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
A moze firma sts chciala by wymienic koszulki Lecha na koszulki Legii? Hehe jaja tam u was w wielkopolsce.  
avatar
Zatroskany kibic
2.04.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Lech już od dawna gra bez ataku, czasami się uda, to nie jest piłka godna kibiców  
avatar
TNT
2.04.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Jak na przedsiębiorcę podobno największej firmy bukmacherskiej w Polsce, zachowuje się zbyt emocjonalnie. Nie ten poziom.  
avatar
michaty48
2.04.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Myślałem, że więcej ludzi obstawi wygraną Lecha, a na Śląsk porwą się szaleńcy, a tu widać sporo STS umoczył na porażce Lecha :D