Superliga drugi rok z rzędu doceniona za transformację cyfrową
Superliga sp. z o. o. laureatem prestiżowej nagrody Sport Biznes Polska za transformację cyfrową w 2022 roku. To drugi rok z rzędu, kiedy spółka została uhonorowana w tej kategorii.
Superliga została doceniona m.in. za wprowadzenie nowoczesnych i ujednoliconych platform internetowych Stellis One dla klubów występujących w PGNiG Superlidze i PGNiG Superlidze Kobiet, rozwój aplikacji mobilnej oraz szeroko zakrojoną współpracę z TikTokiem.
- Należą się tu ogromne podziękowania dla całego zespołu Superligi, klubów występujących w PGNiG Superlidze, PGNiG Superlidze Kobiet oraz naszych partnerów na czele ze sponsorem tytularnym PGNiG z Grupy Orlen. Całe środowisko włożyło ogrom wysiłku, by wdrożyć nowe projekty cyfrowe, które będą dla piłki ręcznej niezwykle ważnym motorem napędowym w kolejnych latach - mówi Piotr Należyty, Prezes Superligi sp. z o.o.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Błachowicz pojechał na egzotyczne wakacje. Pokazał hitowe zdjęcie- Rozwój produktów cyfrowych to kierunek, który obraliśmy sobie jako strategiczny kilka lat temu. Teraz ta praca daje widoczne efekty, a my konsekwentnie pokazujemy, że rozgrywki najwyższego szczebla piłki ręcznej w Polsce mogą być atrakcyjne, nowoczesne i angażujące – nie tylko w halach, ale również w świecie cyfrowym, który dziś jest najważniejszym punktem styku z kibicem. Co niezwykle ważne, to jeszcze nie koniec naszego rozwoju w tym obszarze - dodaje.
Kapituła złożona z 60 ekspertów z branży biznesu sportowego doceniła Superligę m.in. za projekt wdrożenia nowoczesnych, zautomatyzowanych platform internetowych. W ostatnich miesiącach Superliga, przy współpracy ze Stellis One, oddała w ręce kibiców już 15 nowoczesnych platform internetowych klubów wstępującym w PGNiG Superlidze i PGNiG Superlidze Kobiet.W 2022 roku Superliga postawiła również na grywalizację, wprowadzając do swojej aplikacji mobilnej nowatorskie rozwiązania, które pozwalają kibicom realnie wpływać na wydarzenia związane z rozgrywkami. To m.in. wybieranie zawodnika i zawodniczki meczu, głosowanie na gracza miesiąca czy branie udziału w quizach z wiedzy o piłce ręcznej.
Aplikacja, od momentu uruchomienia modułów grywalizacji, zanotowała kilkukrotny wzrost liczby użytkowników. W ciągu roku liczba rejestracji zbliżyła się z kilku do blisko 20 tysięcy. W aplikacji oddano ponad 25 tysięcy głosów na MVP Meczu czy najlepszego zawodnika i zawodniczkę tygodnia.Przez cały 2022 rok popularni twórcy pojawiali się również na wybranych spotkaniach PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, promując tym samym widowisko sportowe związane z piłką ręczną wśród swoich odbiorców. Działania te przełożyły się na ponad 60 milionów zasięgu treści o Superlidze wygenerowanym na TikToku.
Czytaj także:
Orlen Wisła z nadzieją na wielki sukces. Walka do ostatnich sekund
Obcokrajowiec selekcjonerem Polaków? Krótka odpowiedź prezesa związku