Umowa pomiędzy marką hummel, a Superligą została zawarta na okres dwóch sezonów – 2023/2024 oraz 2024/2025. Na mocy nowego kontraktu, obecność marki będzie widoczna podczas rozgrywek ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet hummel pojawi się w szczególności w rozbudowej komunikacji digitalowej.
Najlepsze zawodniczki i zawodnicy każdej serii meczów nadal będą nagradzani indywidualnymi nagrodami od marki hummel. Po każdej serii meczów, kibice mogą brać udział w głosowaniu na zwycięzców w oficjalnej aplikacji Superligi. Fani mogą wybierać zwycięzców spośród trzech zawodniczek i zawodników, nominowanych przez dziennikarzy i ekspertów piłki ręcznej.
- Przedłużenie współpracy z Superligą o kolejne dwa sezony jest dla nas naturalną kontunuacją kierunku, który obraliśmy przed laty. Jesteśmy obecni w piłce ręcznej na najwyższym poziomie. Liczby pokazują, że ekspozycja naszej marki mocno odbiła się w świadomnościach kibiców klubów ORLEN Superligi i ORLEN Supelrigi Kobiet, tworząc tym samym solidną platformę wizerunkowo-sprzedażową. Cenimy sobie długotrwałe relacje biznesowe, a współpraca z Superligą od lat pokazuje, że warto inwestować w piłkę ręczną na rodzimym rynku - mówi Nikodem Pałasz, Country Director hummel Poland.
- W Supelidze stawiamy na budowanie długotrwałych relacji biznesowych, które przynoszą wymierne korzyści dla obu stron. Przedłużenie współpracy z marką hummel jest tego dowodem. Cieszymy się, że kolejny międznarodowy partner dostrzega potencjał naszych rozgrywek i chce w nie inwestować. Przez te kilka lat funkcjonowania ligi zawodowej staliśmy się wiarygodną i godną zaufania organizacją, która potrafi skutecznie realizować cele biznesowe naszych partnerów - komentuje Piotr Należyty, Prezes Superligi Sp. z o.o.
Czytaj także:
Reprezentant Polski zmieni klub. Wraca do Ligi Mistrzów
Liga Mistrzyń i podróż do gwiazd. MKS Zagłębie Lubin czeka wyjątkowy sezon
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: on ciężko trenuje, ona wygrzewa się na łodzi