Jabra nowym sponsorem Vive Targów Kielce

Kielecki klub nawiązał współpracę z nowym sponsorem. Do grona partnerów Vive Targów Kielce dołączyła duńska firma Jabra.

Aneta Szypnicka-Staniec
Aneta Szypnicka-Staniec
Klub Vive Targi Kielce podjął współpracę z kolejną firmą. Tym razem do grona sponsorów klubu dołączyła duńska firma zajmująca się produkcją zestawów słuchawkowych oraz głośnomówiących - Jabra.
- Niezmiernie mi miło poinformować, że podpisaliśmy umowę z firmą Jabra. Nie lubię mówić o kwestiach finansowych, ale będzie to jeden z naszych największych sponsorów. Nasza współpraca nie będzie się ograniczała jedynie do pieniędzy, ale także będzie to sponsor technologiczny, jego produkty będą wykorzystywane przez naszych zawodników. Sprzęt ten daje wiele możliwości, przede wszystkim by sprawdzić formę graczy - powiedział prezes klubu, Bertus Servaas.

Zadowolony z podjęcia współpracy był także Steven Doan Schmidt - Jesteśmy dumni, że podpisaliśmy tę umowę. Dla nas to pierwszy krok do promocji naszych produktów w Polsce. Sponsorowaliśmy już mistrzostwa świata kobiet w Serbii, współpracujemy z klubami w Danii oraz Szwecji, a teraz wybraliśmy najlepszy klub piłki ręcznej w Polsce. Jesteśmy bardzo szczęśliwi.

Więcej informacji na temat firmy udzielił menadżer sprzedaży Tomasz Boncol - Vive to duża marka, jedna z największych w Polsce jeśli chodzi o sport, dlatego chcemy w tym uczestniczyć. Jesteśmy liderami na rynku, jeśli chodzi o zestawy głośnomówiące i słuchawki bezprzewodowe. Firma notuje kilkaset milionów euro rocznego obrotu, ma pond 140 lat doświadczenia. Jesteśmy obecni na wszystkich rynkach - począwszy od Stanów Zjednoczonych, a na Azji kończąc. Skupiamy się na rozwiązaniach bezprzewodowych i je rozwijamy. Oficjalna premiera naszych nowych słuchawek Jabra Sport Life odbędzie się za kilka dni na targach w Berlinie, jest to unikatowe urządzenie, które mierzy pracę serca podczas wysiłku. 

Umowa będzie obowiązywała przez rok, ale prezes Bertus Servaas nie wyklucza, że zostanie ona przedłużona. Logo firmy będzie znajdowało się na spodenkach zawodników oraz na bandach, a szczypiorniści będą używali i promowali produkty Jabry zarówno podczas rozgrywek polskiej ligi, jak i Ligi Mistrzów.

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×