#WracamyNaTron, czyli MKS Perła Lublin podbija social media

Klubów piłki ręcznej, które w social mediach działają aktywnie (i kreatywnie) w polskiej lidze jest niewiele. Z ciekawą kampanią marketingową wystartowała ostatnio MKS Perła Lublin. Klub wypuścił serię filmów i grafik, nawiązujących do "Gry o Tron".

Małgorzata Boluk
Małgorzata Boluk
(od lewej) Dagmara Nocuń, Alesia Migdaliowa, Marcin Wójcik, Kinga Achruk, Kristina Repelewska Materiały prasowe / www.mks.lublin.pl / Na zdjęciu: (od lewej) Dagmara Nocuń, Alesia Migdaliowa, Marcin Wójcik, Kinga Achruk, Kristina Repelewska
MKS Perła Lublin jest zespołem, który ma realną szansę na zdobycie potrójnej korony. Drużyna z Koziego Grodu walczy o mistrzostwo Polski, Puchar Polski oraz triumf w Challenge Cup i przygotowała z tej okazji interesującą kampanię marketingową.

#WracamyNaTron jest nawiązaniem do popularnej "Gry o Tron". W produkcję zaangażowały się piłkarki ręczne lubelskiego klubu oraz Marcin Wójcik z kabaretu Ani Mru-Mru. Nad projektem czuwa także agencja "Robimy Marketing" oraz oficjalny patronat - "Lubelskie Smakuj Życie".

- Ten sezon jest dla nas wyjątkowy. Nie pamiętam, kiedy ostatni raz lubelski klub walczył o praktycznie każde możliwe do zdobycia trofeum. Ta bezprecedensowa sytuacja skłoniła nas do tego, aby podjąć szeroko zakrojone działania także na polu marketingowym - mówi Marta Daniewska, manager ds. marketingu w MKS.

- To fajna inicjatywa i nie wahałem się nawet chwili, czy się w nią angażować. Na planie była świetna zabawa, a efekt końcowy bardzo mi się podoba - komentuje Marcin Wójcik. Efekty tej współpracy można śledzić na Facebooku i Twitterze, a także na kanale MKS Lublin TV (---> YouTube), gdzie pojawia się też ciekawy cykl "Po godzinach" z Dagmarą Nocuń jako prowadzącą.

ZOBACZ WIDEO PGNiG Superliga: Sensacja w Piotrkowie Trybunalskim. Chrobry Głogów zatrzymany


Czy kluby piłki ręcznej powinny aktywniej działać w social mediach?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×