#WracamyNaTron, czyli MKS Perła Lublin podbija social media

Materiały prasowe / www.mks.lublin.pl / Na zdjęciu: (od lewej) Dagmara Nocuń, Alesia Migdaliowa, Marcin Wójcik, Kinga Achruk, Kristina Repelewska
Materiały prasowe / www.mks.lublin.pl / Na zdjęciu: (od lewej) Dagmara Nocuń, Alesia Migdaliowa, Marcin Wójcik, Kinga Achruk, Kristina Repelewska

Klubów piłki ręcznej, które w social mediach działają aktywnie (i kreatywnie) w polskiej lidze jest niewiele. Z ciekawą kampanią marketingową wystartowała ostatnio MKS Perła Lublin. Klub wypuścił serię filmów i grafik, nawiązujących do "Gry o Tron".

W tym artykule dowiesz się o:

[tag=2675]

MKS Perła Lublin[/tag] jest zespołem, który ma realną szansę na zdobycie potrójnej korony. Drużyna z Koziego Grodu walczy o mistrzostwo Polski, Puchar Polski oraz triumf w Challenge Cup i przygotowała z tej okazji interesującą kampanię marketingową.

#WracamyNaTron jest nawiązaniem do popularnej "Gry o Tron". W produkcję zaangażowały się piłkarki ręczne lubelskiego klubu oraz Marcin Wójcik z kabaretu Ani Mru-Mru. Nad projektem czuwa także agencja "Robimy Marketing" oraz oficjalny patronat - "Lubelskie Smakuj Życie".

- Ten sezon jest dla nas wyjątkowy. Nie pamiętam, kiedy ostatni raz lubelski klub walczył o praktycznie każde możliwe do zdobycia trofeum. Ta bezprecedensowa sytuacja skłoniła nas do tego, aby podjąć szeroko zakrojone działania także na polu marketingowym - mówi Marta Daniewska, manager ds. marketingu w MKS.

- To fajna inicjatywa i nie wahałem się nawet chwili, czy się w nią angażować. Na planie była świetna zabawa, a efekt końcowy bardzo mi się podoba - komentuje Marcin Wójcik. Efekty tej współpracy można śledzić na Facebooku i Twitterze, a także na kanale MKS Lublin TV (---> YouTube), gdzie pojawia się też ciekawy cykl "Po godzinach" z Dagmarą Nocuń jako prowadzącą.

ZOBACZ WIDEO PGNiG Superliga: Sensacja w Piotrkowie Trybunalskim. Chrobry Głogów zatrzymany

Komentarze (4)
avatar
krynston
22.04.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Widzę, że twórcy sukcesów marketingowych lubelskiego żużla idą szerokim frontem i pomogą szczypiornistkom. Super!!! 
c_amat
19.04.2018
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
Ja bym powiedział z kolei , że ściąganie z Vive. Kielce robiły zapowiedzi wszystkich meczów Ligi Mistrzów w formie seriali - filmiki i plakaty. Ktoś się zasugerował.. 
avatar
Maćko18
19.04.2018
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Powiedziałbym, że to może być coś przełomowego. Pora, żeby kobiecy szczypiorniak wyszedł z zaścianka, a w jaki sposób, jak nie przez takie akcje? Może jak inne kluby także ruszą się jakoś z mar Czytaj całość