Po sukcesie kampanii "Wracamy na tron", MKS Lublin postanowił po raz kolejny w nowoczesny sposób podejść do autopromocji. Dlatego też ponownie nawiązał współpracę z Marcinem Wójcikiem z Kabaretu Ani Mru Mru oraz firmą Robimy Marketing i stworzył kampanię "#atomowysezon".
Głównymi bohaterkami kampanii są zawodniczki lubelskiej drużyny, które wcielają się w role superbohaterek. Ich prezentacja miała miejsce 27 sierpnia w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie. Przedstawienie sześciu superbohaterek to dopiero początek #atomowegosezonu, bo na kibiców czeka sporo zabaw i konkursów związanych z kampanią, a tożsamości kolejnych superbohaterek dopiero będą odkrywane, natomiast fani będą mieć w tym spory udział.
Na poniedziałkowej prezentacji przedstawiono dwie superbohaterki: numer 10, czyli Miss Fireball oraz nr 89 - Bad Woman. Pozostałe pseudonimy wymyślać mają kibice MKS-u.
- Kampania "Wracamy na tron" była tak fajna, że od razu pisałem się na kolejne tego typu przedsięwzięcie. Pomysł na komiksowe superbohaterki bardzo mi się spodobał, bo nikt w Polsce jeszcze tego wcześniej nie robił - mówi Marcin Wójcik.
- Od lat bawimy się marketingiem sportowym. Po zeszłorocznej akcji musieliśmy wymyślić coś nowego. Mając na uwadze współpracę z najbardziej utytułowanym klubem na Lubelszczyźnie, wykorzystaliśmy jego ubiegłoroczne sukcesy i ubraliśmy je w nową historię - przyznaje Kamil Balcerek z firmy Robimy Marketing.
- Stawiamy na rozwój nie tylko potencjału sportowego, który już jakiś czas temu zapewniliśmy przez zakontraktowanie nowych zawodniczek, ale także pod kątem marketingowym. Chcemy promować piłkę ręczną jako dyscyplinę, jak również markę MKS Perła Lublin. Prezentacja, która odbyła się w CSK pokazała nowy wymiar jakości - kończy Mariusz Szmit, prezes klubu z Lublina.
MKS Perła Lublin swój pierwszy mecz w PGNiG Superlidze Kobiet rozegra u siebie w sobotę (1 września 2018 r.) o godzinie 18:00, a rywalem będzie Arka Gdynia.
ZOBACZ WIDEO Rhein-Neckar Löwen z pierwszym trofeum w sezonie!