Frekwencja w polskich halach: Kalisz i Lublin liderami po inauguracji

Materiały prasowe / Karina Zachara / Na zdjęciu: kibice MKS-u Kalisz
Materiały prasowe / Karina Zachara / Na zdjęciu: kibice MKS-u Kalisz

2 200 widzów zobaczyło mecz Energa MKS Kalisz - Orlen Wisła Płock. To najwyższa frekwencja 1. kolejki PGNiG Superligi. U kobiet, zdecydowanie największym zainteresowaniem cieszyło się starcie w Lublinie.

Spośród sześciu spotkań 1. kolejki PGNiG Superligi kobiet, jedno przyciągnęło szczególnie wielu kibiców. Fani z Lublina pokazali, że kochają ten sport i na mecz z Arką Gdynia przyszło ich 1 700. Jak na warunki tej ligi, sporo osób udało się też do hal w Koszalinie, Lubinie i Kobierzycach. Standardowo mniejszym zainteresowaniem cieszyły się spotkania w Piotrkowie Trybunalskim i w Kościerzynie.

1. kolejka PGNiG Superligi kobiet:
UKS PCM Kościerzyna - Korona Handball Kielce - 200
Energa AZS Koszalin - KPR Ruch Chorzów - 950
KPR Gminy Kobierzyce - SPR Pogoń Szczecin - 600
Metraco Zagłębie Lubin - KPR Jelenia Góra - 900
Piotrcovia Piotrków Trybunalski - EKS Start Elbląg - 250
MKS Perła Lublin - Arka Gdynia - 1 700

Łącznie na trybunach w 1. kolejce PGNiG Superligi kobiet: 4 600 widzów.

Średnio jeden mecz 1. kolejki PGNiG Superligi kobiet obejrzało: 767 widzów.

Łącznie na trybunach PGNiG Superligi kobiet w sezonie 2017/18: 4 600 widzów (6 meczów).

Średnio mecz na trybunach PGNiG Superligi kobiet w sezonie 2018/19 obejrzało: 767 widzów.

Mecze z najwyższą frekwencją PGNiG Superligi kobiet w sezonie 2018/19:

KolejkaMeczFrekwencja
I MKS Perła Lublin - Arka Gdynia 1 700
I Energa AZS Koszalin - KPR Ruch Chorzów 950
I Metraco Zagłębie Lubin - KPR Jelenia Góra 900
I KPR Gminy Kobierzyce - SPR Pogoń Szczecin 600
I Piotrcovia Piotrków Trybunalski - EKS Start Elbląg 250
I UKS PCM Kościerzyna - Korona Handball Kielce 200

Frekwencja według kolejek:

KolejkaŁączna frekwencjaŚrednia frekwencjaNajwyższa frekwencjaMecz z najwyższą frekwencją
I 4 600 767 1 700 MKS Perła Lublin - Arka Gdynia

[nextpage]W PGNiG Superlidze zdecydowanie najwięcej osób przyszło do hal w Kaliszu i w Opolu, gdzie gościły eksportowe drużyny z Płocka i z Kielc. Na frekwencję nie mogą też narzekać w Gdańsku i w Głogowie. Ciągle z utęsknieniem kibice, a także działacze, którzy nie mogą liczyć na duże wpływy z biletów, czekają na nową halę w Mielcu.

1. kolejka PGNiG Superligi:
Gwardia Opole - PGE VIVE Kielce - 2 000
SPR Stal Mielec - MMTS Kwidzyn - 299
Energa Wybrzeże Gdańsk - Sandra Spa Pogoń Szczecin - 1 100
Chrobry Głogów - Piotrkowianin Piotrków Trybunalski - 1 000
Azoty Puławy - Zagłębie Lubin - 700
Energa MKS Kalisz - Orlen Wisła Płock - 2 200
NMC Górnik Zabrze - Arka Gdynia - 800

KlubŚrednio widzówMeczeŁącznie widzów
Energa MKS Kalisz 2 200 1 2 200
KPR Gwardia Opole 2 000 1 2 000
Energa Wybrzeże Gdańsk 1 100 1 1 100
Chrobry Głogów 1 000 1 1 000
NMC Górnik Zabrze 800 1 800
KS Azoty Puławy 700 1 700
SPR Stal Mielec 299 1 299
PGE Vive Kielce - 0 -
Orlen Wisła Płock - 0 -
MMTS Kwidzyn - 0 -
Zagłębie Lubin - 0 -
Piotrkowianin Piotrków Trybunalski - 0 -
Sandra Spa Pogoń Szczecin - 15 -
Arka Gdynia - 15 -

Łącznie na trybunach w 1. kolejce PGNiG Superligi: 8 099 widzów.

Średnio jeden mecz 1. kolejki PGNiG Superligi obejrzało: 1 157 widzów.

Łącznie na trybunach PGNiG Superligi w sezonie 2017/18: 8 099 widzów (7 meczów).

Średnio mecz na trybunach PGNiG Superligi w sezonie 2018/19 obejrzało: 1 157 widzów.

Mecze z najwyższą frekwencją PGNiG Superligi w sezonie 2018/19:

KolejkaMeczFrekwencja
I Energa MKS Kalisz - Orlen Wisła Płock 2 200
I Gwardia Opole - PGE VIVE Kielce 2 000
I Energa Wybrzeże Gdańsk - Sandra Spa Pogoń Szczecin 1 100
I Chrobry Głogów - Piotrkowianin Piotrków Trybunalski 1 000
I NMC Górnik Zabrze - Arka Gdynia 800
I Azoty Puławy - Zagłębie Lubin 700
I SPR Stal Mielec - MMTS Kwidzyn 299

Frekwencja według kolejek:

KolejkaŁączna frekwencjaŚrednia frekwencjaNajwyższa frekwencjaMecz z najwyższą frekwencją
I 8 099 1 157 2 200 Energa MKS Kalisz - Orlen Wisła Płock

ZOBACZ WIDEO Skorupski nie uratował zespołu. Inter bezlitosny w wyjazdowym spotkaniu [ZDJĘCIA ELEVEN SPORTS]

Komentarze (4)
avatar
JIIIS
4.09.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Macie rację - od strony marketingowej wygląda to bardzo dobrze, chyba najlepiej w żeńskiej superlidze.
Ale.. na pierwszy mecz sezonu zawsze przychodzi sporo osób, zobaczymy jaka będzie frekwen
Czytaj całość
avatar
Maćko18
3.09.2018
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Cieszy fakt, że mimo iż przyjeżdża do nas ligowy outsider bez wielkich nazwisk w składzie, to znowu na Globusie gromadzi się spora publika. Widać, że działania marketingowe klubu dają efekty, a Czytaj całość