WP SportoweFakty.wp.pl – wiadomości sportowe, relacje live, wyniki meczów

Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Spędź dzień z zawodnikiem. Ciekawa akcja PGE VIVE Kielce

PGE VIVE Kielce przygotowało nowinkę dla swoich kibiców. Od początku listopada na klubowym koncie na Instagramie można śledzić poczynania poszczególnych zawodników.
Marcin Górczyński
Marcin Górczyński
Newspix / Paweł Janczyk / Na zdjęciu: Blaż Janc

Zawodnicy PGE VIVE Kielce na jeden dzień przejmują prowadzenie konta na Instagramie i w ramach relacji InstaStories zabierają kibiców za kulisy pracy w profesjonalnym klubie sportowym. Co piłkarz ręczny powinien zjeść na śniadanie? Jak spędza wolne przedpołudnie? Jak trenuje, a jak regeneruje się po wysiłku? Tym razem zawodnicy nie tylko o tym opowiadają, ale pokazują na własnych przykładach.

Do tej pory swoje relacje na Instagramie "kielcehandball" prowadzili Angel Fernandez Perez, Arkadiusz Moryto, Bartłomiej Bis, Artsiom Karalek i Blaż Janc. Fani mogą m.in. zadać zawodnikom pytania.

W ciągu najbliższych miesięcy kibice będą mogli spędzić po jednym dniu z pozostałymi zawodnikami PGE VIVE Kielce. Relacje publikowane w ramach InstaStories znikają po 24h od publikacji.

ZOBACZ WIDEO Robert Lewandowski: Obrona gra ciągle w nowym ustawieniu. To wpływa na całą drużynę

Polub Piłkę Ręczną na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. prasowa

Komentarze (9):

[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Dowiedz się jak umieszczać linki od tagów, pogrubiać tekst, itp.
  • kuba859 0
    Właśnie tak czasem patrzę w statystyki na stronie i widzę tam rozjazdy różne dziwne, a z tego co pamiętam to robiliście na ich podstawie. No trudno, ale może chociaż jakieś podsumowanie w połowie sezonu? takie analizy statystyk są fajne, szczególnie, że często zawodnik zdaje się bezużyteczny na boisku (mało bramek), a np ma sporo przechwytów etc.
    MGorczyński Wyjaśniam kwestię statystyk - nie były prowadzone do końca dokładnie, wiec zrezygnowaliśmy. Jedni mieli za dużo, inni za mało, a nie byliśmy w stanie zweryfikować.
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • MGorczyński 0
    Wyjaśniam kwestię statystyk - nie były prowadzone do końca dokładnie, wiec zrezygnowaliśmy. Jedni mieli za dużo, inni za mało, a nie byliśmy w stanie zweryfikować.
    kuba859 fajna inicjatywa, oby takich więcej. Sporym krokiem było podpisanie umowy przez PGNIG Superlige ze statscore, super sprawa, te wszystkie statystyki etc. Kiedyś też na SF były robione podsumowania bramkarzy po każdej kolejce, ale widać komuś się znudziło, albo uznał, że to za dużo pracy (a może praktykant jakiś był i on to robił?). Takie właśnie rzeczy promują dyscyplinę i nadają jej bardziej profesjonalny charakter więc szkoda, że już tego nie ma. Co do samego Instagrama to jeszcze zespoły mogą się dużo nauczyć, spójrzcie jak aktywne w social mediach jest EHF, ciągle jakieś konkursy, jeżdżą na mecze LM, wywiady etc. Zresztą samo wprowadzenie EHF tv, gdzie można obejrzeć całe mecze LM, miodzio. Zresztą na YT są filmy z naszej superligi z poprzednich sezonów, tylko chyba mało kto to wie. Jest jeszcze mnóstwo do zrobienia w kwestii social mediów w klubach, żeby promować dyscyplinę oczywiście. Vive ma kilka fajnych pomysłów, kiedyś np transmitowali na FB swoje mecze które nie były w TV, ten pomysł jakoś upadł. Czemu? to była fajna forma promocji. Spory plus dla Wisły za podawanie wyników pod postami o meczach (szczególnie przydatne w okresie przygotowawczym) Jest co poprawiać, ważne, że do przodu :)
    [ pokaż odpowiedzi ] Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • kuba859 0
    fajna inicjatywa, oby takich więcej. Sporym krokiem było podpisanie umowy przez PGNIG Superlige ze statscore, super sprawa, te wszystkie statystyki etc. Kiedyś też na SF były robione podsumowania bramkarzy po każdej kolejce, ale widać komuś się znudziło, albo uznał, że to za dużo pracy (a może praktykant jakiś był i on to robił?). Takie właśnie rzeczy promują dyscyplinę i nadają jej bardziej profesjonalny charakter więc szkoda, że już tego nie ma.
    Co do samego Instagrama to jeszcze zespoły mogą się dużo nauczyć, spójrzcie jak aktywne w social mediach jest EHF, ciągle jakieś konkursy, jeżdżą na mecze LM, wywiady etc. Zresztą samo wprowadzenie EHF tv, gdzie można obejrzeć całe mecze LM, miodzio. Zresztą na YT są filmy z naszej superligi z poprzednich sezonów, tylko chyba mało kto to wie.
    Jest jeszcze mnóstwo do zrobienia w kwestii social mediów w klubach, żeby promować dyscyplinę oczywiście. Vive ma kilka fajnych pomysłów, kiedyś np transmitowali na FB swoje mecze które nie były w TV, ten pomysł jakoś upadł. Czemu? to była fajna forma promocji. Spory plus dla Wisły za podawanie wyników pod postami o meczach (szczególnie przydatne w okresie przygotowawczym)
    Jest co poprawiać, ważne, że do przodu :)
    [ 1 komentarz w tej dyskusji ] Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
Pokaż więcej komentarzy (6)
Pokaż więcej komentarzy (9)
Pokaż więcej komentarzy (9)
Pokaż więcej komentarzy (9)
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×