Superliga i Suzuki Motor Poland z nową umową sponsorską

Materiały prasowe / PGNiG Superliga / Suzuki Motor Poland na dłużej z Superligą
Materiały prasowe / PGNiG Superliga / Suzuki Motor Poland na dłużej z Superligą

Przez najbliższe dwa sezony Suzuki Motor Poland będzie wspierać najwyższą klasę rozgrywkową piłki ręcznej w rozszerzonym zakresie. Do klubów trafi blisko 130 nowoczesnych samochodów z napędem hybrydowym.

Suzuki Motor Poland i Superliga Sp. z o.o. w 2019 roku przedłużyły na trzy lata umowę sponsoringową. Obecnie, zawarty do końca czerwca 2022 roku kontrakt, został znacznie rozszerzony. Nowe warunki to m.in. znacznie zwiększona flota samochodów, obejmująca wszechstronne i komfortowe modele SX4 S-Cross Hybrid i Vitara Hybrid, a także szereg innych korzyści dla obu podmiotów.

- Pomimo trudnego czasu wywołanego pandemią, Suzuki jeszcze mocniej angażuje się we współpracę z Superligą. To potwierdzenie naszej długofalowej strategii inwestowania w polski sport i wdrażania w życie hasła "Way of Life". Cieszymy się, że z roku na rok poziom sportowy i popularność tych rozgrywek rośnie. Jesteśmy dumni, że możemy być od lat wsparciem dla piłki ręcznej w Polsce - komentuje współpracę Prezes Suzuki Motor Poland, Piotr Dulnik.

Na mocy zawartej umowy, marka Suzuki jako Oficjalny Partner PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, będzie promowana w trakcie wszystkich 294 meczów w każdym sezonie, w tym min. 80 spotkaniach transmitowanych na antenie TVP Sport i pozostałych transmisjach w internetowych telewizjach Emocje.TV i Zobacz.TV. Reklamy marki Suzuki znajdą się m.in. na bandach video, nośnikach statycznych i w mediach digitalowych, a spoty sponsorskie będą towarzyszyć transmisjom internetowym. Marka będzie również eksponowana w najlepszym na świecie symulatorze piłki ręcznej, grze Handball 21, w którym znajdują się rozgrywki PGNiG Superligi.

- W ostatnich latach naszego partnerstwa z Suzuki Motor Poland, stale rozszerzamy zakres tej współpracy, co świadczy o tym, że obie strony są zadowolone z efektów. Ostatni sezon to kilkusetprocentowe wzrosty licznych wskaźników marketingowych dla naszych rozgrywek, szczególnie oglądalności meczów, która wynosi już 5-6 mln telewidzów w sezonie. To pozwala naszym Partnerom na dużo efektywniejszą promocję i bardzo się cieszę, że marka Suzuki postanowiła z tej możliwości skorzystać. W ramach nowego kontraktu, Suzuki Motor Poland znajdzie się na najwyższym poziomie naszej piramidy sponsoringowej, tuż obok partnera tytularnego, PGNiG SA. - mówi Marek Janicki, prezes Superligi Sp. z o.o.

Suzuki Motor Poland zgodnie z mottem "Way of Life" promuje aktywny styl życia i zachęca do uprawiania sportu zarówno na profesjonalnym, jak i amatorskim poziomie. Z dumą wspiera wydarzenia sportowe na polskiej i europejskiej scenie. Celem marki jest zachęcanie Polaków do prowadzenia aktywnego trybu życia.

---> Kieleccy kilerzy. Siódemka tygodnia w PGNiG Superlidze
---> PGNiG Superliga. Chrobry Głogów wzmacnia sztab szkoleniowy 

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: co za gol! Ręce same składały się do oklasków

Źródło artykułu: