Spółka Orlen Deutschland, która wchodzi w skład polskiej Grupy Orlen nawiązała współpracę w Oberstdorfie. Na jej mocy skocznia narciarska zmieniła nazwę i umieściła w niej nowego sponsora.
Tym samym przy okazji pierwszego konkursu 72. Turnieju Czterech Skoczni skoczkowie mają okazję rywalizować na Orlen Arena Oberstdorf Allgaeu. Tuż przed początkiem sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich media obiegła informacja o takiej zmianie.
- Współpraca sponsorska z jedną z najbardziej znanych aren skoków narciarskich na świecie ma dla Orlen Deutschland istotne znaczenie z punktu widzenia budowania świadomości i kształtowania pożądanego wizerunku marki przede wszystkim na rynku niemieckim. Partnerstwo to wspiera także planowane wejście Orlen na rynek sąsiedniej Austrii poprzez przejęcie 266 stacji benzynowych Turmol - powiedział w rozmowie z WP SportoweFakty Łukasz Franiak, piastujący funkcję kierownika projektu w Orlenie.
ZOBACZ WIDEO: Zdjęcia wrzucili do sieci. Zobacz, gdzie Ronaldo zabrał swoją ukochaną
Jednak na ten moment współpraca układa się dość nietypowo. Już wcześniej Kacper Merk z Eurosportu poinformował, że na samej skoczni nie ma żadnych oznaczeń firmy Orlen Deutschland.
Jak się okazuje, jedyne logo jest na drodze prowadzącej do skoczni. Natrafił na nie Damian Michałowski, a zrobione zdjęcie wstawił na portal X (dawniej Twitter).
"Znalazłem! Specjalnie dla Kacpra Merka. Na razie, to jedyne oznaczenie sponsora skoczni, jakie udało mi się zlokalizować" - napisał dziennikarz i prezenter telewizyjny TVN.