Orlen zareaguje? Zdjęcie z Niemiec obiegło sieć

Twitter / Damian Michałowski / Na zdjęciu: reklama Orlen
Twitter / Damian Michałowski / Na zdjęciu: reklama Orlen

Wydaje się, że nie tak miała wyglądać współpraca spółki Orlen Deutschland ze skocznią Oberstdorf Allgaeu. Do tej pory polscy dziennikarze przebywający w Niemczech przy okazji pierwszego konkursu 72. TCS znaleźli... jedno logo.

W tym artykule dowiesz się o:

Spółka Orlen Deutschland, która wchodzi w skład polskiej Grupy Orlen nawiązała współpracę w Oberstdorfie. Na jej mocy skocznia narciarska zmieniła nazwę i umieściła w niej nowego sponsora.

Tym samym przy okazji pierwszego konkursu 72. Turnieju Czterech Skoczni skoczkowie mają okazję rywalizować na Orlen Arena Oberstdorf Allgaeu. Tuż przed początkiem sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich media obiegła informacja o takiej zmianie.

- Współpraca sponsorska z jedną z najbardziej znanych aren skoków narciarskich na świecie ma dla Orlen Deutschland istotne znaczenie z punktu widzenia budowania świadomości i kształtowania pożądanego wizerunku marki przede wszystkim na rynku niemieckim. Partnerstwo to wspiera także planowane wejście Orlen na rynek sąsiedniej Austrii poprzez przejęcie 266 stacji benzynowych Turmol - powiedział w rozmowie z WP SportoweFakty Łukasz Franiak, piastujący funkcję kierownika projektu w Orlenie.

ZOBACZ WIDEO: Zdjęcia wrzucili do sieci. Zobacz, gdzie Ronaldo zabrał swoją ukochaną

Jednak na ten moment współpraca układa się dość nietypowo. Już wcześniej Kacper Merk z Eurosportu poinformował, że na samej skoczni nie ma żadnych oznaczeń firmy Orlen Deutschland.

Jak się okazuje, jedyne logo jest na drodze prowadzącej do skoczni. Natrafił na nie Damian Michałowski, a zrobione zdjęcie wstawił na portal X (dawniej Twitter).

"Znalazłem! Specjalnie dla Kacpra Merka. Na razie, to jedyne oznaczenie sponsora skoczni, jakie udało mi się zlokalizować" - napisał dziennikarz i prezenter telewizyjny TVN.

Źródło artykułu: WP SportoweFakty