Córka Małysza nie poszła w ślady ojca. Nie zgadniesz, czym się zajmuje

Instagram / Karolina Małysz-Czyż / Karolina Małysz-Czyż
Instagram / Karolina Małysz-Czyż / Karolina Małysz-Czyż

Mówisz Adam Małysz, myślisz sport. Wydawać by się mogło, że jego potomstwo również będzie podążało tą drogą. W przypadku córki byłego skoczka narciarskiego, Karoliny Małysz-Czyż, jest jednak inaczej. Ta wybrała inną ścieżkę zawodową.

W tym artykule dowiesz się o:

Osoby Adama Małysza nikomu przedstawiać nie trzeba. Mowa w końcu o fenomenalnym przed laty skoczku narciarskim z licznymi osiągnięciami. Człowiek, który przez ponad dekadę sprawiał radość milionom Polaków. Z czasem jednak musiał przyjść moment zakończenia przez niego kariery.

W wieku 20 lat Małysz został ojcem. Na świat przyszła córka, Karolina. Jak się później okazało, jest to jego jedyne dziecko. W związku z tym, że były skoczek nie ma syna, pojawiały się domysły, czy jego córka nie będzie chciała pójść w ślady swojego taty i zostać sportowcem.

Sport zawodowy? Niekoniecznie

Stało się jednak inaczej. Po ukończeniu szkoły średniej ówczesna nastolatka podjęła decyzję o kontynuowaniu nauki. Zaczęła studia na Uniwersytecie Jagiellońskim na kierunku Migracje międzynarodowe w Instytucie Amerykanistyki i Studiów Polonijnych. Po obronie licencjatu wybrała się na studia magisterskie.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Bajeczne wakacje. Tak wypoczywa rywalka Świątek

Pozostała na tej samej uczelni, lecz zmieniła kierunek. Wybór padł na Media społecznościowe w zarządzaniu na wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej. Pracę magisterską pisała na temat: "Wpływ sponsoringu sportowego na realizację celów zawodowych i osobistych profesjonalnych sportowców na przykładzie marki Red Bull". Studia ukończyła z oceną bardzo dobrą.

I to właśnie z drugim kierunkiem studiów związana jest obecna kariera zawodowa kobiety. Sama zainteresowana opowiedziała o tym w zeszłorocznej rozmowie z portalem WP SportoweFakty (cały artykuł dostępny jest pod TYM LINKIEM).

- Cały czas pracuję w zawodzie, zajmuję się prowadzeniem kont social mediowych, a przez jakiś czas pracowałam również w influencer marketingu. Chciałabym teraz w tym kierunku poszerzyć swoje kompetencje - mówiła. Kobieta planowała pogłębiać wiedzę związaną z digital marketingiem, mediami społecznościowymi itp., a w dodatku przejawiała zainteresowanie grafiką komputerową.

W tym się odnajduje najlepiej

Obecnie Małysz-Czyż pracuje na stanowisku Junior Social Media Specialist w Happy Parrots. Jest to firma specjalizująca się w digital marketingu. Z informacji zamieszczonych na platformie Linkedin wynika, że kobieta jest również odpowiedzialna za prowadzenie mediów społecznościowych swojemu ojcu, Adamowi Małyszowi.

Co ciekawe, zanim 25-latka zaczęła pracę w Happy Parrots, otwarcie mówiła o chęci otworzenia własnego biznesu. - Myślę nad swoim biznesem. Nie do końca w temacie moich studiów, ale myślę, że marketing i social media bardzo mi się w tym przydadzą - zdradziła (więcej o tym przeczytasz TUTAJ).

Córka Adama Małysza uchodzi za osobę, która dąży do postawionych przez siebie celów. W jej mediach społecznościowych nie brakuje motywujących wpisów. "Dojście na szczyt góry sprawia mi ogromną satysfakcję. Chciałabym pewnego dnia odnaleźć także swoją ścieżkę życiową i odczuć taką satysfakcję z tego co robię" - pisała przed trzema laty.

Nowe wyzwania

Czy kobieta odnalazła swoją ścieżkę? Być może. W marcu 2022 roku Małysz wraz ze swoim mężem Kamilem Czyżem założyła na Instagramie nowy profil, który został nazwany "Czyżby podróż?". Para publikuje tam zdjęcia, zmontowane filmiki i posty z grafikami, które związane są z ich wspólnymi wyjazdami.

"Cześć! Tu Karolina i Kamil. Chcielibyśmy Was zaprosić do pozostania z nami na dłużej! Ten profil będzie w całości poświęcony naszym podróżom. Pokażemy Wam piękne miejsca, przekażemy trochę ciekawostek i informacji praktycznych" - to treść pierwszego wpisu zamieszczonego na wspomnianym kanale.

Po ponad półtora roku działalności kanał jest obserwowany przez niecałe 2800 osób. Liczba ta jednak stale rośnie. Można spodziewać się, że w następnych tygodniach widownia będzie jeszcze większa.

Poniżej prezentujemy kilka przykładowych postów z kanału "Czyżby podróż":

Źródło artykułu: WP SportoweFakty