Anna Lewandowska z kolejną kampanią. Zapowiada się długofalowa współpraca
Anna Lewandowska znana jest nie tylko z tego, że jest żoną najlepszego polskiego piłkarza, ale i ze względu na zdrowy tryb życia, który propaguje. Nic więc dziwnego, że reklamodawcy chętnie z nią współpracują.
Jak dowiedział się portal wirtualnemedia.pl, żona Roberta Lewandowskiego została twarzą wody mineralnej i niedługo Kinga Pienińska będzie mogła chwalić się wizerunkiem gwiazdy w reklamach oraz na etykietach butelek.
Współpraca została nawiązana w szerokim zakresie. Chodzi tu nie tylko o udział trenerki fitness w spotach reklamowych, ale także w działaniach PR oraz innych formach, by zachęcić odbiorców do zdrowego trybu życia.
- Chcieliśmy, aby Kingę Pienińską promowała osoba, którą Polacy kojarzą z dobrym stylem i zdrowym odżywianiem. Zależało nam, żeby była to kobieta aktywna, znana z bezkompromisowości w sprawach zdrowia i odżywiania. Kiedy już nazwaliśmy te cechy, wybór Anny Lewandowskiej okazał się naturalny - powiedziała Agnieszka Supińska, rzecznik prasowy producenta wody Kinga Pienińska.
Lewandowska ma za sobą udział w kampaniach banku BZ WBK, Gilette Venus czy Head&Shoulders. Co ciekawe, woda Kinga Pienińska podlega pod koncern Oshee Polska.
ZOBACZ WIDEO #dziejesiewsporcie: Thiago Cionek przeszedł chrzest w nowej drużynie