Dziękujemy za śledzenie naszej relacji.
W klasie Hypercar dublet dla Toyoty.
Robert Kubica i WRT wygrywają w LMP2.
Koniec wyścigu!
Zaczęliśmy ostatnie okrążenie.
United Autosports wyprzedziło drugi samochód WRT, jednak nie będzie dubletu?!
Zaczynamy ostatnią minutę wyścigu.
Jeśli nie wydarzy się katastrofa, to WRT zgarnie dublet w 6h Fuji.
Jest już decyzja sędziów - bez kary dla WRT.
Sędziowie analizują incydent, w trakcie którego drugi samochód WRT wyprzedził United Autosports. Doszło tam do kontaktu.
Drugi samochód WRT melduje się na drugim miejscu. Dublet dla belgijskiej ekipy?
Przewaga WRT wzrosła do ponad 20 s.
Mamy czysty tor.
Na torze leży fragment jakiegoś samochodu.
Żółte flagi na całym torze.
Kubica ma 16,5 s przewagi. Wygląda to bardzo dobrze.
Za to w Hypercarach po pewny dublet zmierza Toyota.
Zobacz post na Twitterze
Przewaga Kubicy wynosi już ponad 15,2 s.
Kubica po pit-stopie utrzymał prowadzenie, ma ponad 13 s przewagi.
Inter Europol Competition też w alei serwisowej. Dziewiąte miejsce polskiej ekipy.
Kubica melduje się w alei serwisowej.
United Autosports zjeżdża do alei serwisowej. Za chwilę na ten ruch powinno zareagować też WRT.
Przewaga Kubicy zmalała do 9,5 s.
W Hypercarach niezmiernie dwie Toyoty na czele.
Kubica ma już ponad 10,5 s przewagi.
Wkraczamy w ostatnią godzinę wyścigu.
Kubica ma już ponad 7 s przewagi.
Deletraz ujawnił, że WRT czeka jeszcze jeden pit-stop.
- Bardzo trudno się tu wyprzedza. United Autosports jest aż tak szybkie, więc oszczędzałem paliwo. Na szczęście Robert zrobił swoje - mówi Deletraz.
Kubica obejmuje prowadzenie!
Kubica tuż, tuż za United Autosports.
Kubica traci 2,1 a do United Autosports.
WRT po pit-stopie straciło prowadzenie na rzecz samochodu United Autosports.
To był bardzo dobry przejazd Deletraza. Szwajcar wyprowadził WRT na czoło LMP2.
WRT w alei serwisowej. Kubica wraca do samochodu.
Przewaga WRT niezmiernie wynosi ponad 4 s.
Przewaga Deletraza zmalała do 4,2 s.
Deletraz ma 5,5 s przewagi nad United Autosports. WRT na razie kontroluje sytuację w LMP2.
W Hypercarach mamy już na czele dwie Toyoty, więc nie zanosi się na niespodziewaną wygraną Porsche, które prowadziło od początku wyścigu.
Peugeot jedzie dalej. Nie jest konieczna neutralizacja.
Kłopoty Peugeota. Samochód numer 93 stoi na torze. Żółte flagi.
Vector Sport właśnie zjeżdża na pit-stop. Dzięki temu ekipa Kubicy na prowadzeniu.
Ekipa Kubicy jest druga w LMP2, ale Vector Sport ma jeden pit-stop mniej.
WRT po pit-stopie ma 7 s przewagi nad United Autosports.
Porsche dzięki temu ma 1,5 s przewagi nad Toyotą.
W Hypercarach problemy Toyoty numer 7, która ratowała się przed wypadnięciem z toru.
Deletraz też u mechaników.
Deletraz pozostał na torze, a to oznacza WRT na prowadzeniu.
Dwa samochody United Autosports w alei serwisowej.
Deletraz podąża niczym cień za samochodem WRT.
Tymczasem w LMP2 Deletraz traci już tylko 1,1 s do prowadzącego United Autosports. Zespół Kubicy w grze o wygraną.
Tak wygląda klasyfikacja Hypercarów:
W Hypercarach tylko 1 s dzieli Porsche i Toyotę.
JOTA zjechała na pit-stop, więc Deletraz i jego WRT awansowali na drugie miejsce.
Po serii pit-stopów ekipa Kubicy jest trzecia w LMP2.
Problemy jednego z samochodów United Autosports. "Bączek" na torze i w ten sposób WRT awansowało o jedną pozycję.
Toyota zmniejsza straty do Porsche. Po pit-stopie oba Hypercary są bardzo blisko siebie.
Zmiana kierowcy w WRT. Deletraz w miejsce Kubicy.
Również United Autosports melduje się u mechaników.
Kubica w alei serwisowej.
Kubica traci już tylko 9,5 s do United Autosports. Kilka okrążeń temu było to jeszcze 13 s.
Kubica regularnie odrabia straty do United Autosports.
Zbliżamy się do połowy wyścigu.
Inter Europol Competition na dziewiątym miejscu w LMP2.
Problemy ekipy Proton Competition. Auto ląduje w garażu.
Tak wygląda sytuacja w Hypercarach:
JOTA zjechała na pit-stop, a to oznacza powrotny awans Kubicy na trzecie miejsce.
Po pit-stopach Kubica stracił trzecie miejsce na rzecz załogi JOTA.
Vector Sport zjechał na pit-stop i w ten sposób Kubica awansował na czwarte miejsce.
Inter Europol Competition też w alei serwisowej.
Kubica opuszcza pit-lane.
Robert Kubica też w alei serwisowej.
Kubica minimalnie zmniejszył stratę do United Autosports - z 26 s do 23 s. Wydaje się jednak, że wygrana amerykańskiej ekipy jest niezagrożona.
Za nami już ponad 1/3 wyścigu.
Inter Europol Competition jest dziewiąty w klasie LMP2.
Kubica awansował na trzecie miejsce w LMP2.
W Hypercarach Toyota stopniowo odrabia straty do prowadzącego Porsche.
Kubica jest obecnie najszybszym kierowcą na torze.
Kubica traci ponad 26 s do trzeciego w stawce United Autosports.
Kubica jest teraz na czwartym miejscu w LMP2.
Kubica wyprzedził już siostrzaną załogę WRT. Oznacza to awans o jedną pozycję.
Mamy serię pit-stopów wśród załóg LMP2.
Andrade zjeżdża na pit-stop. Kubica wskakuje w jego miejsce.
Andrade, który kontynuuje przejazd w WRT, ma też bezpieczną przewagę nad piątą Premą.
Oba samochody United Autosports mają gigantyczną przewagę nad kolejnymi w stawce pojazdami WRT.
Na czele Hypercarów nadal Porsche, które ma prawie 16 s przewagi nad Toyotą.
Ferrari słabo radzi sobie w Hypercarach. Włoskie samochody zajmują już szóste i siódme miejsce.
Inter Europol Competition spadł na dziewiąte miejsce, ale polska ekipa ewidentnie korzysta z innej strategii. Ma już za sobą dwa pit-stopy.
Wewnętrzna walka kierowców Ferrari w Hypercarach. Zyskują na tym jadące przed nimi Porsche i Toyota.
Inter Europol Competition zjeżdża na pit-stop. Dzięki temu WRT awansowało o jedną pozycję.
Za nami godzina ścigania.
Andrade awansował na piąte miejsce w LMP2. Błąd załogi JOTA.
Żółte flagi na torze przez moment.
Liderująca w wyścigu załoga Porsche zjechała na pit-stop.
Inter Europol Competition po udanym pit-stopie awansował na piąte miejsce.
Porsche nadal na czele Hypercarów. Ma ponad 11 s przewagi.
W Hypercarach ekipa Toyoty wyprzedziła Ferrari i jest druga.
Na czele w LMP2 nadal mamy dwa samochody United Autosports.
WRT po serii pit-stopów utrzymało szóste miejsce w LMP2.
Za chwilę wszystkie załogi LMP2 będą mieć za sobą pit-stopy.
Andrade zjeżdża na pit-stop. WRT spada na ostatnie miejsce.
Andrade kontynuuje jazdę na szóstym miejscu w LMP2.
Toyota wyprzedziła jedną z załóg Ferrari. Dzieje się w Hypercarach.
Zaczynamy pierwszą serię pit-stopów.
10 s kary dla samochodu United Autosports z klasy LMP2.
Początek wyścigu był też nieudany dla Inter Europol Competition. Polski zespół jest przedostatni w LMP2.
Andrade ma aż 18 s straty do lidera LMP2.
Kierowcy Hypercarów Ferrari narzekają na nadmierne zużycie opon.
Na czele w LMP2 mamy dwa samochody United Autosports.
Andrade jest już szósty. Standardowo Angolczyk jedzie fatalnie podczas swojej zmiany.
WRT spadło na piąte miejsce po restarcie.
Porsche ciągle prowadzi w Hypercarach.
Samochód bezpieczeństwa zjedzie na tym okrążeniu.
Mamy samochód bezpieczeństwa. Jedno z Ferrari stoi na poboczu.
W zespole WRT za kierownicą Rui Andrade.
WRT utrzymało drugie miejsce w LMP2.
Toyota straciła prowadzenie w Hypercarach!
Zaczynamy!