KokpitKibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Tenis
  • Zimowe
Wyścigi samochodowe
ELMS - 4h Barcelona - wyścig

To koniec naszej relacji z 4h Barcelona. Dziękujemy za jej śledzenie. 

Ostatecznie Kubica dojechał z ponad 22 s. przewagi nad drugim kierowcą. 

WRT WYGRYWA!

   

Kubica nadal ma ponad 25 s. przewagi. 

OSTATNIE OKRĄŻENIE.

Przewaga Kubicy to w tej chwili 25,5 s. 

Na torze nadal mamy żółtą flagę. 

W WRT powoli szykują się do świętowania.

Na poboczu stoi samochód ekipy MV2S.

Żółta flaga. 

27,213 s. - przewaga Roberta Kubicy. 

Ostatnie 10 minut wyścigu. 

27,097 s. - Kubica powiększa przewagę. 

Kubica nieco odjechał. Ma znów ponad 25 s. przewagi. 

22,711 s. - przewaga Roberta Kubicy nad Panis Racing. 

Kubica ma teraz nieco czystego toru przed sobą. 

Kubica znów musiał wyprzedzać wolniejsze samochody. Udało się uniknąć kolizji. 

Do końca rywalizacji nieco ponad 20 minut. Wydaje się, że WRT jest w dość komfortowej sytuacji. 

Kubica zbudował nieco większą przewagę - to 25,5 s. 

24,117 s. - przewaga Kubicy nad drugim zespołem. 

Przewaga zmalała poniżej 24 s.

Konieczność wyprzedzania wolniejszych samochodów wpływa na tempo Kubicy. Przewaga WRT spadła do 25 s. 

Kubica przedziera się między wolniejszymi samochodami. Na szczęście udało się uniknąć kolizji. 

Panis Racing nieco przyspieszył. Przewaga Kubicy zmalała poniżej 30 s. 

   

Kubica utrzymuje przewagę na poziomie 31-32 s. 

Ostatnie 40 minut wyścigu.

Ma prawie 32 s. przewagi nad drugim Panis Racing. 

WRT nadal na czele po pit-stopie. 

Robert Kubica na torze.

Kubica już w samochodzie. 

Ye w alei serwisowej.

Kubica już czeka przy mechanikach, by za chwilę wejść do samochodu. 

Ye za moment zjedzie do alei serwisowej. 

Mniej niż 50 minut do końca wyścigu. 

Robert Kubica nadal czeka w garażu.

   

40,315 s. - przewaga WRT znów zmalała.

Zaczęliśmy ostatnią godzinę ścigania. 

44,930 s. - przewaga WRT nad drugim zespołem znów zmalała. 

Problemy ekipy Algavre Pro Racing na torze. Kierowcy udało się jednak uruchomić samochód.

Żółta flaga. 

Tego pana przedstawiać nie trzeba.

48,209 s. - Panis Racing zbliża się do WRT, choć przewaga nadal jest spora. 

W tej chwili to nieco ponad 50 s. 

Przewaga Chińczyka nad drugim Panis Racing maleje. 

Na razie Ye pozostaje na torze. 

Oznacza to, że Robert Kubica spędzi za kierownicą nieco ponad godzinę. 

Robert Kubica już w kasku. Za chwilę Polak przejmie prototyp ekipy WRT.

Robert Kubica w garażu WRT szykuje się do wyjazdu na tor. 

WRT ma przewagę okrążenia nad Panis Racing. 

United Autosports jest teraz trzecie. Na drugim miejscu Panis Racing. 

Tom Gamble z United Autosports właśnie się oddublował i goni WRT. Tyle że oznacza to dla niego ponad 1 minutę i 30 sekund straty.

Do zakończenia wyścigu jeszcze 1 godzina i 22 minuty. 

   

56,513 s. - tyle wynosi przewaga nad drugim samochodem w tej chwili.

WRT znów na czele stawki. 

Za kierownicą nadal Yifei Ye. 

Prototyp WRT wraca na tor po pit-stopie.

Ye zjechał do alei serwisowej. 

Za chwilę minie godzina, odkąd Ye siedzi za kierownicą samochodu WRT. 20-latek z Chin spisuje się naprawdę dobrze.

   

Ye właśnie przedziera się między wolniejszymi samochodami. Na szczęście udało mu się uniknąć kontaktu. 

56,6 s. - WRT powiększa przewagę. 

Już 41 s. przewagi WRT. Ye jedzie bardzo pewnie i regularnie

35,520 s. - to przewaga załogi WRT nad drugim United Autosports.

Robert Kubica czeka na swoją szansę.

Przewaga WRT to w tej chwili ponad 34,5 s. 

Za nami druga godzina rywalizacji. 

   

Przewaga WRT to znów ponad 28 s. 

- Dobrze, że mamy Roberta. WRT ma bardzo mocny skład. Nie ma doświadczenia w wyścigach długodystansowych, ale można sporo czerpać z jego kariery - dodaje Deletraz.

 

- To był pierwszy świetny przejazd. Plan był taki, by cisnąć od początku. Gdy zobaczyłem szansę na wyprzedzenie rywala, to skorzystałem - mówi Louis Deletraz, który oddał prototyp Ye.

 

Przewaga zespołu Roberta Kubicy to już ponad 21 s.

Ye powiększa przewagę nad drugim samochodem. To już prawie 13,5 s. 

   

WRT jest na czele z przewagą prawie 10 s. 

Yifei Ye wraca na tor. 

Pit-stop WRT dobiegł końca. 

Zmiana kierowcy w WRT.

Deletraz zjeżdża na pit-stop. 

Drugi z samochodów G-Drive (nr 25) podczas pit-stopu uderzył w oponę, jaką odłożył mechanik obsługujący samochód nr 26. To zakończy się karą. 

To nie jest udany wyścig dla załogi 26 - G-Drive. Otrzymała karę przejazdu przez aleję serwisową za złamanie przepisów przy restarcie wyścigu, a teraz doszło do kontaktu, po którym kierowca wykręcił "bączka".

Kierowcy mają za sobą 1,5 godziny rywalizacji. 

Przewaga Deletraza wynosi 28,261 s. 

Oznaczałoby to, że Robert Kubica jako ostatni zasiądzie za kierownicą. 

Po Deletrazie samochód WRT ma przejąć Ye. 

Załoga WRT ma już 51 okrążeń na koncie. 

Spada tempo Deletraza. Jego przewaga to już tylko nieco ponad 26 s. 

27,869 s. - tyle wynosi przewaga WRT w tej chwili.

Deletraz przedziera się przez gąszcz innych samochodów. To wpłynęło na to, że jego przewaga zmalała do 28,5 s. 

   

Żółta flaga.

Problem Racing Team Turkey. Kierowca tej ekipy po kontakcie z innym samochodem zaliczył "bączka". 

Deletraz ciągle przewodzi załodze WRT. 

34,291 s. - tyle wyniosła przewaga WRT na ostatnim okrążeniu. 

Za nami ponad godzina jazdy. WRT ma prawie 32 s. przewagi. 

Deletraz musiał przedzierać się między wolniejszymi samochodami. Przewaga WRT stopniała do 30 s. 

   

Ponad 35 s. przewagi WRT.

Żółta flaga. 

Już 33 s. przewagi Deletraza nad drugim United Autosports. 

WRT ma prawie 30 s. przewagi nad drugim United Autosports.

Przy okazji pit-stopów nie doszło do zmiany kierowcy w WRT. Nadal jedzie Deletraz. 

WRT wraca na tor!

Deletraz zjechał do alei serwisowej.

   

United Autosports zjechało na pit-stop. To oznacza, że WRT umacnia się na prowadzeniu. 

Przewaga WRT nad drugim United Autosports spadła do 12 s. 

Zaczynają się pierwsze pit-stopy. 

Kierowcy pokonali już 25 okrążeń. 

Deletraz ma już prawie 15 s. przewagi. 

   

Deletraz zbudował większą przewagę - wynosi ponad 14 s. 

Trzeba mieć świadomość tego, że wyścig w Barcelonie trwa 4 godziny. Zespoły mogły obrać różne strategie.

Deletraz nieco zwolnił, przewaga zmalała do 10,5 s. 

Deletraz podkręca tempo. To już ponad 12 s. przewagi nad drugim United Autosports.

6,454 s. - tyle wynosi przewaga zespołu Roberta Kubicy nad kolejną załogą w stawce.

   

Moment, w którym Deletraz objął prowadzenie.

Deletraz powiększa przewagę nad rywalami. To już ponad 4 s. 

WRT ma już ponad 2,5 s. przewagi na czele stawki. 

Deletraz wyprowadził zespół Roberta Kubicy na pierwsze miejsce!

Jest atak! WRT na czele!

Koniec żółtej flagi. Deletraz czai się na Rusinowa. 

Znów problemy ma załoga nr 21 - DragonSpeed USA.

Żółta flaga. Kolejna kolizja na torze. 

   

Rusinow nieco odjechał Deletrazowi. 0,674 s. różnicy. 

Deletraz jedzie tuż, tuż za Rusinowem z G-Drive. 

Już tylko 0,173 s. między WRT a G-Drive. 

Deletraz zmniejszył straty do lidera do mniej niż 0,5 s. 

Samochód bezpieczeństwa zjeżdża z toru! 

Tak wyglądał początek wyścigu.

 

Załoga WRT utrzymuje się na drugim miejscu. Ma 0,771 s. do lidera. Nadal jedziemy za samochodem bezpieczeństwa. 

DragonSpeed USA to kolejna załoga, która ma problemy. W szykanie doszło bowiem do kontaktu kilku samochodów. 

Samochód bezpieczeństwa wyjeżdża na tor. 

Z toru wypadła załoga 32 ekipy United Autosports.

Na czele stawki utrzymuje się załoga G-Drive. 

Żółta flaga. 

Pierwszy samochód już na poboczu. 

WRT utrzymało się na drugim miejscu. 

Ruszyli! 

Rozpoczęło się okrążenie formujące. 

Kierowcy stoją już na polach startowych. 

Louis Deletraz z WRT już na polu startowym. 

Kierowcy wyjechali na okrążenia instalacyjne. 

To Louis Deletraz rozpocznie wyścig dla ekipy WRT.

Czy Robert Kubica wygra niedzielny wyścig?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Początek wyścigu ELMS o godz. 11. 

>
Zobacz również