Tegoroczna IV Gala Sportu Żużlowego, oprócz uroczystego podsumowania sezonu i wręczenia nagród reprezentantom Polski, którzy wywalczyli medale w imprezach rangi mistrzostw Świata bądź Europy, będzie obfitować także w inne ważne wydarzenia. Najistotniejszym będzie fakt, że po rocznej współpracy z reprezentacją, sponsor główny żużlowej kadry narodowej, firma Nice Polska, przedłuży umowę z Polskim Związkiem Motorowym.
Przypomnijmy, że w minionym sezonie polska "husaria" dowodzona przez trenera Marka Cieślaka po raz pierwszy w historii była wspierana przez dwie firmy. Podpisanie umowy podczas Gali będzie kolejnym krokiem naprzód w finansowaniu żużlowej reprezentacji. - Co roku czynimy starania, żeby żużlowa reprezentacja Polski dysponowała jak najlepszym zapleczem finansowym. Warto podkreślić, że na tej płaszczyźnie zmierzamy w dobrym kierunku, czego dowodem będzie umowa ze sponsorem głównym, której zawarcie zostanie ogłoszone w Filharmonii Zielonogórskiej - tłumaczy Piotr Szymański, przewodniczący Głównej Komisji Sportu Żużlowego.
Nowa umowa z Nice Polska zagwarantuje żużlowej reprezentacji wsparcie, jakiego do tej pory polscy żużlowcy jeszcze nie mieli. Ta sytuacja pokazuje, że działania na polu marketingowym w polskim sporcie żużlowym zmierzają we właściwym kierunku. - Miniony rok obfitował w sukcesy zarówno na płaszczyźnie sportowej jak i marketingowej. Myślę, że to duża zachęta dla potencjalnych sponsorów żużlowej reprezentacji. Z roku na rok promocja "czarnego sportu" jest coraz lepsza. Nie mam wątpliwości, że w dalszym ciągu będziemy z powodzeniem pracować na markę naszego produktu. Zwłaszcza, że nadal będziemy mogli współpracować z tak kreatywnym i sprawdzonym sponsorem jak Nice Polska - kontynuuje Szymański.
- Rok 2009, w którym, jako pierwsi w historii, zdecydowaliśmy się na sponsorowanie żużlowej reprezentacji Polski był jednocześnie okresem próby w tworzeniu nowej jakości polskiej drużyny narodowej. Wspólny wysiłek zarówno ze strony zawodników, jak i firmy Nice, zaowocował sukcesem zarówno na polu sportowym jak i marketingowym. Tego typu sytuacja to dobry wstęp do dalszej długoletniej współpracy. Dlatego zdecydowaliśmy się na przedłużenie umowy - mówi Adam Krużyński, dyrektor zarządzający firmy Nice Polska.
Warto przypomnieć, że Nice Polska istnieje na polskim rynku od 1996 roku. Jest liderem branży automatyki do bram i rolet w Polsce. Produkty Nice - łatwe w instalacji i użytkowaniu - mogą zautomatyzować bramę wjazdową, garażową, rolety, markizy, bez potrzeby projektowania i tworzenia wyrafinowanych i kosztownych instalacji. Automatyka Nice projektowana jest tak, by czynić życie prostszym i wygodniejszym.