Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Tenis
  • Zimowe

Speedway Wanda idzie za ciosem! Kolejnych pięciu zawodników w Krakowie

W piątek informowaliśmy, że umowy kontraktowe na sezon w 2010 w barwach Speedway Wandy Kraków uzgodnili: Adrian Rymel, Denis Sajfutdinow, Siemen Własow i Danił Iwanow. Teraz do wspomnianej czwórki dołączają: Roman Chromik, Patryk Pawlaszczyk, Mistrz Rosji do lat 19 - Andriej Kudriaszow, Władimir Dubinin oraz duża nadzieja ukraińskiego żużla, zaledwie 16 - letni Siergiej Borisenko.
Kamil Hynek
Kamil Hynek

W porównaniu z piątkiem można już jednak obwieścić, że wszyscy powyżsi zawodnicy nie mają tylko uzgodnionych warunków kontraktowych, ale posiadają już podpisane ważne umowy na sezon 2010. To nie koniec miłych informacji, które już wkrótce ujrzą światło dzienne. - Niemal na sto procent zostanie nam wypożyczony z Rybnika Bartosz Szymura oraz Janusz Baniak z Zielonej Góry - wyjaśnia prezes Speedway Wanda Paweł Sadzikowski. Tym sposobem krakowski zespół będzie prawdopodobnie występował w lidze dwoma krajowymi juniorami.

- Czekamy na odpowiedzi od jeszcze paru zawodników, cieszę się jednak już teraz, że w naszym zespole są Rymel, Własow czy Sajfutdinow. Każdy z nich ma zadatki na lidera, a na pewno na prowadzących pary. Jeśli wypalą wszyscy będę wręcz wniebowzięty. Przy okazji dziękuję im, że po kilku latach przerwy, kiedy krakowskiego zespołu nie było na żużlowej mapie, postanowili nam zaufać nie patrząc na problemy z przeszłości - dodaje Sadzikowski.

Co ciekawe nie wszyscy seniorzy przychodzą do Krakowa jako "wolni strzelcy". - Oczekiwanie na licencję nie tylko mnie przysparzało dodatkowych siwych włosów. Także zawodnicy denerwowali się i dopytywali o naszą sytuację. Ja to doskonale rozumiem dlatego na przykład Denis Sajfutdinow, podpisał "warszawkę" w Bydgoszczy i do Speedway Wandy będzie bezproblemowo wypożyczony. Tym bardziej jestem wszystkim dodatkowo wdzięczny, że na nas czekali do ostatnich dni stycznia - uchyla rąbka tajemnicy sternik krakowskiego klubu.

Nie będzie tajemnicą jeśli wspomnimy, że działacze z Krakowa czekają na odesłanie podpisanych umów przez m.in. Grzegorza Stróżyka, Tomasza Łukaszewicza czy Hynka Stichauera.

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna
Komentarze (46)
  • Jorg Zgłoś komentarz
    Pawlaszczyk chcial isc do klubu walczacego o cos. hehe przepadl razem z Ostrowem. Roman wozi flagi "koniec wyścigu". a ruscy to wojownicy. Zycze Wandzie wszystkiego najlepszego. Dobrze, że są
    Czytaj całość
    ludzie ktorzy chca wskrzeszac zuzlem w miastach Polski, bo obcy zalewają nasze ligi. Pozdrawiam :)
    • TomGKM Zgłoś komentarz
      Super, że Wanda wraca do żużlowej rodziny. Ja życzę wszystkim klubom, aby nadchodzący sezon zakończyły w komplecie i bez długów. Kolejność w tabeli będzie odzwierciedleniem formy
      Czytaj całość
      poszczególnych zawodników. Sezon coraz bliżej. Widać po składach, że wszystkie ligi będą bardzo wyrównane. Powodzenia dla wszystkich klubów i zawodników. A kibicom czarnego sportu życzę wielu emocji. Pozdrawiam z Grudziądza.
      • Fridek Zgłoś komentarz
        Rybnik z Wandą, studiowałem w Krakowie i to miasto jest mi bliskie. Na mecze do Krakowa mimo iż mam 150 km wybiorę się pewnie nie raz. Rok temu też byłem, stałem na balkonie na którym
        Czytaj całość
        był fajny widok z jednej strony na tor a przechodząc na drugą stronę widziałem wszystko co się dzieje w parkingu (pełna gorączka) i jeszcze Gollob koło Emilka to był widok, życzę powodzenia.
        • ZG Zgłoś komentarz
          Na tę chwilę Kraków i Łódź to potentaci 2 ligi. Własow i Rymel to zawodnicy spokojnie na 10 oczek, Chroman również u siebie koło 10 spokojnie wykręci, Pawlaszczyk nie wiadoma, ale
          Czytaj całość
          średnia 1,5-1,8 bez problemu w jego zasięgu. Do tego mocna druga linia. Takie Opole czy Krosno na tę chwilę nie ma czego szukać w Krakowie, a i u siebie napewno nie są faworytem. Bardzo fajne newsy, spodziewałem się składu typu Łukaszewicz, Baran, Baniak, Lampkowski, Kasprowiak itp.
          • JFK Krosno Zgłoś komentarz
            Przyzwoity skład, namiesza troche w II lidze myśle, fajnie że jedziecie , pozdrowienia z Krosna
            • A1962T Zgłoś komentarz
              Oby już teraz na dłużej Wanda zagościła na mapie speedwaya.Kolejny ośrodek który będzie promować naszą ukochaną dyscyplinę.Pozdro z Torunia
              • fidiashpl Zgłoś komentarz
                No i spoko skład jest fajny i moze wypalic ciesze sie ze zuzel w Krakowie odzyl pozdrooo z Czewy :)
                • batboy Zgłoś komentarz
                  Niezła ekpia - prawie dwa składy. :) W sezonie 2010 będę kibicował FALUBAZOWI ,PSŻ-towi i WANDZIE. Powodzenia Pozdrowienia od Falubazu.
                  • matnh Zgłoś komentarz
                    niezla ekipa tylko zeby finansowo wytrzymac i zeby miec dlugoterminowy plan biznesowo - sportowy na kilka lat, a co do skaldu wydaje mi sie ze w 96 sklad byl lepszy warunki finansowe kibice od
                    Czytaj całość
                    kilku lat chodzacy w ilosci minimum 2000 i sklad fajniutki: adorjan, kalinowski, janusz, lukaszewski, krotysz, niemczura, bodi, sitek, fijalkowski i jeszcze kilku wtedy byl potencjal, ale sponsor tytularny sie wycofal w polowie sezonu i skonczyly sie pieniedze potem juz bylo tylko gozej z roku na rok, choc zdarzaly sie przeswity to jednalk niestety Wanda staczala sie coraz nizej az ryk silnikow zamilkl stadion opustoszal, tor nadawal sie do zaorania.. a teraz nowe czasy nowe ambicje i wreszcie pomoc miasta w organizajci jakze udanego turnieju 60lecia Nowej Huty!!!! oby tak dalej WANDA!!!!!!!!!!!!!
                    • wujek samo zło Zgłoś komentarz
                      Wpis z 9:53 nie jest mój znowu jakaś zakała się podszywa,życzę Wandzie wszystkiego najlepszego
                      • Dziku77 Zgłoś komentarz
                        Oby jak najwięcej takich reaktywacji. Pozdrawiam wszystkich kiboli SPEEDWAYA !!!
                        • BlackestFear Zgłoś komentarz
                          Po jaką cholerę tylu zawodnikó kontraktujecie? Bierzecie przykład z Ostrowa?
                          • Poznań Zgłoś komentarz
                            Poznań życzy awansu. Razem z Piłą. :)
                            Zobacz więcej komentarzy (32)
                            Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
                            ×
                            Sport na ×