KokpitKibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Tenis
  • Zimowe

Sajfutdinov kupił mieszkanie w Bydgoszczy

Emil Sajfutdinov od kilku lat jest związany z Bydgoszczą. Teraz zdecydował się na zakup mieszkania w tym mieście. Rosjanin ma być w tym sezonie sportową wizytówką Bydgoszczy.

Rafał Malinowski
Rafał Malinowski

- Jestem w Bydgoszczy już piąty sezon, a dotychczas nie miałem swojego miejsca. Najpierw mieszkałem w hotelu na stadionie, później miałem swój pokój u mojego menedżera. Jestem coraz starszy i czas się usamodzielnić. Fajnie się u niego mieszkało, ale on ma swoje życie, ja również potrzebuje miejsca na relaks i odpoczynek. Dlatego pomyślałem o kupnie mieszkania w jakimś ładnym miejscu - powiedział Sajfutdinov w rozmowie z Expressem Bydgoskim. Rosjanin zamieszka na osiedlu Zielone Tarasy.

Trzeci żużlowiec świata wiele zawdzięcza Polsce i Bydgoszczy. Gdyby w młodym wieku nie przeniósł się do naszego kraju, ciężko byłoby mu odnosić takie sukcesy. Emil nie żałuje jednak, że tak szybko opuścił rodzinne strony. - Niczego co robiłem dotychczas w swoim życiu nie żałuję. Na szczęście mam super przyjaciół, którzy mi w wielu sprawach pomagają i starają się abym nie czuł się samotnie tak daleko od domu. Pewnie, że tęsknie ale nauczyłem się z tym żyć gdyż już w wieku 11 lat musiałem mieszkać daleko od domu. Na szczęście dzięki nowym rozwiązaniom telekomunikacyjnym mogę być w ciągłym kontakcie z rodzicami - stwierdził.

Więcej w Expressie Bydgoskim.

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
Express Bydgoski
Komentarze (75)
  • tyfus do zdzicholud Zgłoś komentarz
    Jak widzisz chłopaki wola mieszkac w Bydgoszcz niz miałby ich jakis odmieniec gonic w Zielonej Gorze:}
    • do wujek samo zło Zgłoś komentarz
      wujek wyluzuj
      • wujek samo zło Zgłoś komentarz
        Do mojego klona wracaj do szkoły podstawówka wieczorowa?
        • zdzicholud Zgłoś komentarz
          Ponoć dwa lata czekał w KTBS na mieszkanko. Załapał się na kawalerkę....hihihihihihi. A tak poważnie fajnie, że Emil się rozwija i poważnie myśli o Bydgoszczy, cieszę się, że
          Czytaj całość
          Polonia ma takiego zawodnika.....ups....ale on chyba tylko na rok podpisał, prawda???? Jeszcze coś mi się przypomniało Tomek Gollob i Piotrek Protasiewicz "PRAWDZIWE IKONY BYDGOSKIEGO ŻUŻLA" też mieszkają w Bydzi.... Ale historia....Nie okłamujcie się milicyjni....EMILEK jak tylko kasę wyczuje, to też śmignie, bo u was nie ma przyszłości....hehehehe.....Będzie mógł za rok wynająć WALASKOWI, on jest u was na dwa lata i nadaje się do tego hiper klubu. TYLKO FALUBAZ!!!!!!!!!
          • Polonia Zgłoś komentarz
            Nie potrzeba nam tu wypocin ludzi z klubu skompromitowanego i ośmieszonego na oczach całej Polski.Nikt was nie szanuje falubazy,i ciężko to będzie nadrobić.
            • do wujek samo zło Zgłoś komentarz
              nie przesadzaj skąd masz takie informacje
              • wujek samo zło Zgłoś komentarz
                Emil Sajfudinov urodzil sie w Bydgoszczy tylko ze pozniej mieszkal troche w Rosji znawcy!!!
                • gostek kostek Zgłoś komentarz
                  Mam nadzieje, że te mieszkanie to nie jest w bliskiej okolicy domu Protasa. Kurde... bo jak sie spotkają na piwku w sklepiku osiedlowym i uskutecznią bajerę to jeszcze Emilek podpisze z
                  Czytaj całość
                  myszami kontrakt do 39,5 roku.
                  • tyfus do falubaz Zgłoś komentarz
                    "Oni nam asa,to my im jokera"BUAHAHAHA!Podobno juz w tym sezonie miał u was jezdzic.Powiedz mi dzieco dlaczego tak sie ne stało.Czyzby p.Rozowa koszula WAS okłamał?
                    • tyfus do Falubaz Zgłoś komentarz
                      "Oni nam asa,to my im jokera"BUAHAHAHA!Podobno juz w tym sezonie miał u was jezdzic.Powiedz mi dzieco dlaczego tak sie ne stało.Czyzby p.Rozowa koszula WAS okłamał?
                      • tyfus do Torun Zgłoś komentarz
                        Osiedle zielone tarasy miesci sie na Wyzynach I Glinkach,wiec nie jest to wylotowa droga na Torun.Poz tym fajnie,ze w koncu jakis torunianinsie przyznał,ze pracuje w BYDGOSZCZY,bo w Toruniu z
                        Czytaj całość
                        tym ciezko:}Pozdro!
                        • do ZKS fan Zgłoś komentarz
                          Człowieku EMIL od poczatku kariery mieszka w BYDGOSZCZY,a po sezonie udaje sie do Rosji na kilka tygodnii.W Bydgoszczy ma swoja baze i stad wyjezdza na wszystkie swoje zawody.
                          • ktos z bdg Zgłoś komentarz
                            Jamieszkam w takich nowych blokach kolo chemika, moze emil bedzie moim sasiadem??
                            Zobacz więcej komentarzy (28)
                            Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
                            ×
                            Sport na ×