- Projekt adresowany jest do wszystkich kibiców gorzowskiego klubu, a z pewnością powinien cieszyć się uznaniem przedstawicieli płci brzydkiej. Wszystko za sprawą występujących w nim modelek, z których kilka ma za sobą współpracę z takimi wydawnictwami jak CKM i Playboy oraz udział w kampanii marketingowej znanej marki z branży alkoholi, kojarzącej się z żeglarstwem. Panie pozowały m.in. w parku maszyn, na stadionie, w warsztacie oraz wśród klubowych trofeów. Myślę, że jest to idealny prezent na Mikołajki bądź pod choinkę - powiedział rzecznik prasowy gorzowskiej Stali Daniel Siczyński.
Kibiców "żółto-niebieskich" z pewnością ucieszy także fakt, iż wśród modelek znalazły się trzy gorzowianki. Jest to pierwszy taki produkt w historii klubu z miasta położonego nad Wartą. Kalendarze można nabyć od poniedziałku 15 listopada w sklepiku klubowym w Galerii Askana. Wkrótce planowane jest uruchomienie sprzedaży również za pośrednictwem klubowego e-sklepu.
Wraz z nową akcją marketingową - Life Stal do sprzedaży trafiły także inne klubowe gadżety, m.in. kurtki softshelle, czapki zimowe, kalendarz książkowy, opaski silkinowe, szaliki oraz szaliki samochodowe.
Poniżej przykładowe miesiące z kalendarza: